F1 we współpracy z CAA Sports
Formula 1 wybrała CAA Sports, oddział sportowy i rozrywkowy giganta Creative Artists Agency, do reprezentowania praw sponsorskich w skali globalnej.

Agencja będzie odpowiedzialna za wprowadzenie marki F1 na nowe rynki oraz poszerzenie portfolio sponsorów o nowych partnerów.
Praca z CAA Sports stanowi część nowej strategii zarządzania w Formule 1, którą wdraża Liberty Media. Celem tych działań jest dotarcie też do nowych odbiorców i koncentracja na cyfrowych możliwościach dystrybucji treści.
Dodajmy, że 25 kwietnia pracę rozpocznie w F1 Murray Barnett, były dyrektor handlowy World Rugby. Będzie on odpowiedzialny za działania sponsorskie oraz relacje partnerskie.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.