Vettel promuje Marlboro
W trakcie weekendu odbędzie się Grand Prix Formuły 1 w Monako. Główny sponsor Scuderia Ferrari, Philip Morris International, korzysta z tego pełnymi garściami.

Co prawda w wielu krajach, gdzie goszczą zawody, zakazują reklam produktów tytoniowych, ale Monako nie należy do tych miejsc. Tym samym można znaleźć tam teraz sporo plakatów i banerów, na których Sebastian Vettel promuje markę Marlboro.
– Myślę, że każdy już wie kto jest naszym sponsorem – zauważył Niemiec. Nie tak dawno informowaliśmy o przedłużeniu współpracy między stajnią i firmą, do której należy brand.
Zresztą nawet logo zespołu jest inspirowane wyglądem z jakim od lat utożsamia się marka Marlboro.
Ferrari nie zmienia wsparcia – SportMarketing
Philip Morris International (PMI) pozostanie głównym sponsorem Scuderia Ferrari, zespołu występującego w Formule 1. Nowa umowa będzie obowiązywać do końca 2018 roku. Co ciekawe, porozumienie w tej sprawie zostało zawarte na posiedzeniu zarządu, ale dopiero teraz zostało ujawnione i potwierdzone. Oczywiście ze względu na ograniczenia dotyczące reklamy wyrobów tytoniowych, logo Marlboro nie wróci na bolidy.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.