Chińska komunikacja w AC Milan
Firma telekomunikacyjna z Chin, która niedawno rozpoczęła marketingową ofensywę w świecie piłki nożnej pozyskała nowego partnera – klub AC Milan.
Włodarze klubu AC Milan rozpoczęli współpracę z właścicielami firmy Huawei. Umowa parafowana przez obie strony zapewnia kooperację przez przynajmniej najbliższe trzy lata – do końca sezonu 2015/2016.
Na mocy podpisanych dokumentów chińska firma zostanie oficjalnym dostarczycielem usług komunikacyjnych klubu AC Milan. Dzięki temu będzie mogła wykorzystywać wizerunek klubu we Włoszech i poza granicami tego kraju.
Przypomnijmy, że Huawei niedawno rozpoczęło współpracę z hiszpańską organizacją LFP będącą odpowiedzialną za rozgrywki Primera Division i Segunda Division oraz Borussią Dortmund.
Za przygotowaniem kooperacji na linii AC Milan – Huawei stoi agencja Infront Italy.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Zdradził, jak będą wyglądać nowe koszulki Barcelony. „Zachowuje tradycyjną paletę Blaugrana”
Polak mieszkający w Barcelonie, który w mediach społecznościowych dzieli się informacjami z pierwszej ręki na temat koszulek Barcy, w rozmowie ze SportMarketing.pl zdradza, co może czekać fanów katalońskiej drużyny w przyszłych rozgrywkach.



