Agencja się promuje
Jedna z brytyjskich agencji reklamowych postanowiła się wypromować. W tym celu stworzono aplikację umożliwiającą dość nietypowe wyścigi na 100 metrów.
Chodzi o agencję reklamową „Mom! Look what I made” z siedzibą w Londynie, której władze chciały, by jej nazwa była bardziej rozpoznawalna. Dlatego stworzono prostą grę internetową oraz spot, który zachęcał do skorzystania z niej.
Spot prezentuje najszybszego człowieka na ziemi – Usaina Bolta podczas jednego ze swoich wspaniałych startów w biegu na 100 metrów. Następnie rozpoczynają się poszukiwania najszybszego człowieka w internecie.
W tym właśnie celu skonstruowano grę, którą znaleźć można tutaj. Jest to internetowy bieg na 100 metrów, o którego wyniku nie decyduje jednak długość nóg, a szybkość palców. Jaki czas udało się Wam osiągnąć?
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.