Heineken rozliczy się w Krakowie
Piwny gigant od lat związany ze sportem zadecydował, że swoje nowe centrum finansowe zlokalizuje na terenie Krakowa. Stolicę Małopolski cenią szefowie koncernu.

O planowanej inwestycji na terenie Polski, szefowie Heinekena wspominali już od dawna. Problemem była lokalizacja, bowiem pod uwagę brane były dwa miasta – Katowice i Kraków. Ostatecznie to druga kandydatura okazała się bardziej prestiżowa.
Od przyszłego roku Heineken zacznie rekrutację pracowników do nowego centrum rozliczeniowo-księgowego firmy, gdzie pracę znaleźć ma kilkaset osób. Małopolskie biuro obsługiwać będzie procesy biznesowe, technologiczne i sprzedaż Heinekena.
– Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem jakości kadr oraz ogólnego otoczenia biznesowego, a szczególnie poziomu rozwoju sektora usług w Krakowie. Miasto udowodniło, że pod względem biznesowym jest najlepszym miejscem dla naszego centrum – stwierdził Frans Eusman, szef usług biznesowych w Heinekenie.
Od roku 2005 Heineken jest oficjalnym sponsorem piłkarkich rozgrywek Ligi Mistrzów.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Prezes Miedzi Legnica: „Akademia Piłkarska to nasze oczko w głowie” [WYWIAD]
Tomasz Brusiło, prezes występującej w Betclic 1. Lidze Miedzi Legnica, w rozmowie ze SportMarketing.pl przedstawia strategię sponsoringową klubu z Dolnego Śląska. Przybliża przedsięwzięcia marketingowe i zwraca uwagę na to, jak istotną rolę w rozwoju sportowym zespołu odgrywa klubowa akademia.![Prezes Miedzi Legnica: „Akademia Piłkarska to nasze oczko w głowie” [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/04/Tomasz_Brusilo_fot_B_Hamanowicz_miedzlegnica_eu-1024x682.jpg)



