Ekstraklasa w nowej koncepcji
Ekstraklasa SA rozstrzygnęła konkurs na opracowanie i wdrożenie koncepcji komunikacji interaktywnej. Zwycięzcą została agencja Tribal DDB.
– Agencja wykazała się dużym zrozumieniem tematyki związanej z naszą działalnością. Choć muszę przyznać, że wszystkie oferty agencji zaproszonych do ostatniego etapu konkursu były na bardzo wysokim poziomie. Liczymy, że dzięki współpracy z Tribal DDB jeszcze przed startem nowego sezonu będziemy mogli zaproponować kibicom nowoczesne narzędzia dostarczające informacji i rozrywki, dostosowane do ich oczekiwań – mówi Bogusław Biszof, prezes Zarządu Ekstraklasy SA.
Pierwszym etapem współpracy Tribal DDB i Ekstraklasy SA będzie nowy oficjalny portal Ekstraklasy oraz aktywności w social mediach. Działania będą oparte na nowej platformie komunikacyjnej Ekstraklasy SA.
Tribal DDB ma już spore doświadczenie w realizacjach dla świata sportu, stworzył m.in. kampanie „Wirtualna Tyska flaga kibica” dla marki Tyskie i „Dziecięca Eskorta McDonald’s” oraz serwis korporacyjny CANAL+.