Z kraju 16 kwietnia 2013

Żyła reklamuje paluszki

Jeden z najpopularniejszych sportowców w Polsce - Piotr Żyła - został ambasadorem marki Beskidzkie. Skoczka narciarskiego zobaczymy wkrótce w reklamie.

Kampania marketingowa prowadzona będzie pod hasłem "Cokolwiek robisz – bądź sobą, jesteśmy z Tobą", idealnie pasującym do charakteru tego sportowca.

– Już w styczniu 2013 na etapie tworzenia strategii reklamowej dla marki Beskidzkie szukaliśmy pomysłu na połączenie wartości marki z jej produktami, a co za tym idzie, z pomysłem na kampanię. To wtedy wpadliśmy na trop Piotra Żyły. Idealnie pasował do naszych założeń: bez napinki, nikogo nie udaje, nikogo nie naśladuje, est po prostu sobą – dokładnie jak marka Beskidzkie. Dlatego stworzyliśmy konwencję, w której pokazujemy Piotra takiego jakim jest, dając mu dowolność w improwizacji, w tworzeniu scenariusza oraz kreowaniu tekstów tak, aby wypadł jak najbardziej wiarygodnie i naturalnie. Tylko wtedy nasze spoty będą dla fanów Piotra prawdziwe. – mówi pracownik Schulz Brand Friendly, Dariusz Chwierut.