Z kraju 11 kwietnia 2013

Sponsor tytularny dla Poznania

STS, które ma być sponsorem strategicznym Lecha Poznań informuje, że nie chce praw do nazwy stadionu. Weźmie je prawdopodobnie spółka energetyczna.

\"\"Stadion Miejski w Poznaniu ma być wkrótce znany, jako Enea Arena. Lech, który od ponad roku jest operatorem obiektu, nie mógł znaleźć firmy, gotowej zainwestować w sponsoring tytularny stadionu. Teraz trwać mają negocjację z koncernem Enea.

Na transakcję z niecierpliwością czeka miasto, które w umowie zagwarantowało sobie 30% dochodu ze sprzedaży nazwy obiektu (jednak nie mniej, niż milion złotych).

Kwoty powinny być jednak większe – Pepsi płaci Legii za taką "przyjemność" 6 milionów złotych rocznie, a PGE Lechii – 7 mln. W przypadku Poznania, realną kwotą ma być 3-4 mln.