Kontrowersyjny sponsor skoków
Okazuje się, że podczas zawodów Pucharu Świata w Wiśle i Zakopanem na bandach reklamowych pojawiało się logo firmy produkującej biżuterię ze zwłok.
Chodzi o firmę Mevisto z Austrii, która zajmuje się wytwarzaniem cennych pamiątek z ludzkich szczątek pozostałych po kremacji. Do wytworzenia takiej biżuterii potrzebne jest 150 gram prochów lub 10 gram włosów.
Logotyp tego przedsiębiorstwa widoczny był na bandach reklamowych podczas zawodów w Wiśle i Zakopanem oraz na ściankach, na tle których zawodnicy udzielali wywiadów. Górale są oburzeni zaistniałą sytuacją i głośno protestują.
Organizatorzy jednak umywają ręce, ponieważ umowę z tą firmą podpisała Międzynarodowa Federacja Narciarska i to na jej konto trafiły zyski z tego kontraktu – Tatrzański Związek Narciarski nie miał na to żadnego wpływu.
Nie mniej jednak niesmak pozostał…

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Piękna inicjatywa TVP Sport. Media społecznościowe pomogą Fundacji Itaka
Międzynarodowy Dzień Dziecka Zaginionego został ustalony na 25 maja, a TVP Sport zamierza wziąć udział w kampanii informacyjnej Fundacji Itaka #zaginioneNIEzapomniane. Tego dnia w social mediach publicznego nadawcy będą pojawią się zdjęcia dzieci, które zaginęły w ostatnich latach w Polsce.



