Calsberg rozpoczyna kampanię przed EURO!
Główny sponsor Euro 2012 rozpoczyna kampanię reklamową. Pierwsza jej część skierowana jest do kibiców, którzy mecze Mistrzostw Europy chcą obejrzeć z trybun.

Co zrobisz, aby zdobyć bilety na UEFA Euro 2012? To hasło nowej kampanii reklamowej. Fani z całego świata będą rywalizować o bilety na turniej.
Jeden zwycięski kibic będzie miał także okazję przedstawić najlepszego piłkarza meczu finałowego. Bilety z ogólnodostępnej puli zostały już wyprzedane, dlatego akcja Calsberga to jedna z ostatnich możliwości na ich zdobycie.
Na razie kampania wystartowała na Facebooku, później zobaczymy reklamy w telewizji i billboardy. W ciągu najbliższych kilku miesięcy Calsberg przedstawi na swoim profilu na Facebooku serię wyzwań, które mają wyłonić zwycięzcę wśród jego fanów.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Nowa komisja mediów PZPN. Znane nazwiska w składzie!
Zarząd Polskiego Związku Piłki Nożnej podjął decyzję o powołaniu nowej komisji ds. mediów i komunikacji, w której znaleźli się m.in. szefowie największych redakcji sportowych w Polsce.