21.11.2025 12:28

Sport, technologia, desing: 4F z nową kolekcją zimową i linią Apres Ski

4F wchodzi w sezon zimowy 2025 z kolekcją, która oprócz sportowego charakteru wyróżnia się nowoczesnym, wyrazistym designem. Marka od lat ubiera narciarzy i snowboardzistów, a tej zimy po raz kolejny udowadnia, że potrafi połączyć doświadczenie w projektowaniu technicznej odzieży z intuicją modową i znajomością trendów. W kolekcji pojawiają się nowości: kurtki 4F PRO z ciekawymi rozwiązaniami technologicznymi oraz linia Apres Ski – casualowe ubrania w zimowym wydaniu. Całość stworzona jest z myślą o tych, którzy na pierwszy śnieg czekają jak na sygnał do startu – są na stoku o świcie i schodzą z niego jako ostatni.

Sport, technologia, desing: 4F z nową kolekcją zimową i linią Apres Ski
Autor zdjęcia: 4F

Kolekcja narciarska i snowboardowa 4F na zimę 2025 jest kompleksowa, obejmuje modele dla kobiet, mężczyzn i dzieci, a także pełen zestaw niezbędnych elementów ekwipunku: od kurtek i spodni, przez bieliznę termoaktywną, skarpety, kominiarki i rękawice, aż po kaski i gogle. Wszystko po to, by móc zbudować kompletny strój na stok z jednej spójnej linii. W męskiej części kolekcji dominują kolory intensywnej czerwieni i żywej zieleni przełamanych głębokim granatem, co nadaje sylwetce dynamiczny, sportowy charakter. Damskie modele utrzymane są w eleganckiej biało- czarnej palecie z akcentami rose gold i mocnego różu, a dopasowane fasony i szerokie pasy podkreślają figurę i przywołują skojarzenia z modą narciarskich ośrodków. Całość dopełniają laserowo wycinane detale, elementy 3D i wyraziste logo 4F, które budują techniczny, nowoczesny charakter kolekcji.

Zróżnicowana kolekcja

Po raz pierwszy w zimowej kolekcji marki 4F, obok profesjonalnej odzieży narciarskiej
i snowboardowej, pojawia się linia Apres Ski. To ubrania projektowane z myślą o tym, co dzieje się po zamknięciu stoków – miękkie swetry, polary, bluzy, dzianinowe spodnie, śniegowce i inne casualowe elementy w dopracowanej kolorystyce oraz atrakcyjnych printach. Kolekcja Apres Ski to idealny wybór dla tych, którzy modnie i stylowo chcą wyglądać nie tylko na stoku, ale też podczas wieczornego spotkania z przyjaciółmi czy spaceru po górskim miasteczku.

Specjalna technologia

Całą linię wypełniają technologiczne rozwiązania, od wysokiej jakości wodoodpornych
i oddychających membran w kurtkach, po tkaniny w bieliźnie termoaktywnej, które zapewniają izolację termiczną i skuteczne odprowadzanie wilgoci. Szczególnie mocno 4F eksponuje jednak dwa systemy: bezpieczeństwa i komfortu termicznego.

Pierwszym jest RECCO, czyli technologia ratunkowa stosowana w odzieży narciarskiej, która umożliwia lokalizację osób zasypanych lawinami. Kurtki narciarskie z tym systemem posiadają pasywne znaczniki, niewymagające zasilania, które odbijają sygnał wysyłany przez detektory lawinowe używane m.in. przez GOPR i TOPR. Dzięki temu w razie wypadku w górach ratownicy mogą szybciej zlokalizować poszkodowaną osobę.

To niewielki, niewyczuwalny na co dzień element, który daje realną przewagę, gdy liczy się czas, a wraz z nią poczucie większego bezpieczeństwa na wymagających trasach. Drugim rozwiązaniem jest HEAT SYSTEM – grzewczy system, zasilany za pomocą powerbanku, z
trzema poziomami regulacji ciepła na plecach, zastosowany w kurtce 4F PRO, dostępnej w wersji damskiej i męskiej. W tym produkcie zastosowanie paneli grzewczych połączono z wysoką wodoodpornością, jakościową ociepliną oraz zaawansowaną wentylację. Użytkownik może sam zdecydować, jak intensywnego dogrzania potrzebuje, dostosowując ustawienia do temperatury, siły wiatru czy własnej aktywności w danym momencie.

Większa odporność na zimno

W praktyce oznacza to, że nawet w bardzo mroźne dni można pozostać na stoku dłużej, bez uczucia wychłodzenia, a przy intensywnej jeździe szybko odprowadzić nadmiar ciepła dzięki systemowi wentylacji. Sesja zdjęciowa do tegorocznej zimowej kolekcji 4F powstała na lodowcu Hintertux w Austrii, w miejscu doskonale znanym pasjonatom białego szaleństwa. To właśnie tam, w naturalnych warunkach, przed obiektywem stanęli profesjonalni riderzy ski i snowboardu. Ich udział w kampanii podkreśla sportowy charakter marki i fakt, że odzież 4F projektowana jest z myślą o realnych wyzwaniach na stoku.

Zimowa kolekcja 4F dostępna jest zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online oraz w aplikacji 4F, a  także na wybranych rynkach zagranicznych, gdzie marka konsekwentnie rozwija swoją obecność.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing