Politechnika rośnie w siłę
Sponsorzy AZS Politechniki rosną w siłę. Ich wartość marketingowa po rundzie zasadniczej tegorocznego sezonu sięga 7 milionów złotych.
Wartość marketingowa sponsorów AZS Politechniki Warszawskiej w pierwszym miesiącu 2013 roku wyniosła ponad 2 miliony złotych.
– To naprawdę świetny wynik. Potwierdza on, że nasze mecze poszczycić się mogą nie tylko wysoką frekwencją w halach, ale i dużą oglądalnością w telewizji. – mówi Marcin Bańcerowski, wiceprezes klubu.
Choć do końca sezonu zostały trzy miesiące, wspomniana wartość na początku marca wynosi już prawie 7 milionów i stale rośnie. – A to jeszcze nie koniec. W lutym w Polsacie Sport News transmitowany był nasz ćwierćfinał przeciwko ZAKSIE Kędzierzyn-Koźle, a w kolejnych tygodniach czekają nas równie interesujące spotkania. Nasza drużyna walczy bowiem o piąte miejsce i bilet do europejskich pucharów. – dodaje Bańcerowski.