Aida Bella z nowym wyzwaniem zawodowym
Aida Bella zaczęła pracę na nowym stanowisku dyrektora ds. komunikacji, PR i relacji z otoczeniem PROFBUD.
Aida Bella jest pasjonatką komunikacji z wieloletnim doświadczeniem w mediach, marketingu i PR, ze szczególnym naciskiem na obszar sportu. Jej umiejętności w budowaniu relacji z mediami i biznesem, kreatywne podejście do marketingu i marketingu sportowego oraz zdolności zarządzania zespołami komunikacyjnymi pozwalają wnosić wartość dodaną do organizacji, z którymi współpracuje. Doskonale odnajduję się w reprezentowaniu organizacji na zewnątrz, prowadzeniu wydarzeń czy konferencji prasowych oraz tworzeniu przekazów, które skutecznie docierają do wybranych grup docelowych.
Blisko dekada w Totalizatorze Sportowym
Przez 8 lat zarządzała wizerunkiem Totalizatora Sportowego i stworzyła zupełnie nową jakość komunikacji z otoczeniem. Odpowiadała za komunikację wewnętrzną i komunikację korporacyjną, pełniąc jednocześnie dwie funkcje: Dyrektora Departamentu Komunikacji Korporacyjnej oraz Rzecznika Prasowego. Była również odpowiedzialna za stworzenie kanałów korporacyjnych w social – mediach, identyfikację wizualną www, księgę znaku marki korporacyjnej oraz raportowanie niefinansowe, szeroki obszar ESG i Odpowiedzialnej Gry. Wspólnie z zespołem tworzyła spójną komunikację opartą na wartościach kreowanych w organizacji.

Sportowe doświadczenie
Jest byłą reprezentantką Polski w short-track’u, wielokrotną mistrzynią Polski, rekordzistką kraju na dystansach 500 i 1000 metrów oraz brązową medalistką mistrzostw Europy w sztafecie z 2013 roku. Przez 12 lat w była członkinią Kadry Narodowej short-track’u. Swoją miłość i pasję do sportu kontynuuje do dziś – jako komentatorka wydarzeń sportowych oraz ekspertka w short-track’u na antenach Polsatu Sport. Po zakończeniu 16-letniej kariery sportowej była komentatorką sportową IO w Sochi, pracując dla TVP Sport, a także komentowała wiele imprez mistrzowskich tj. mistrzostwa Europy, świata oraz Puchary Świata. Jest absolwentką Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w klasie wiolonczeli.
Medialne obycie
Ukończyła Fizjoterapię na Politechnice Opolskiej, podyplomowe studia na kierunku Marketing Sportu na SGH oraz zdobyła tytuł Executive MBA również w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Swoje doświadczenie z zakresu komunikacji zdobywała, pracując m.in. dla Polsatu Sport, TVP Sport, Polskiego Związku Piłki Nożnej oraz piłkarskiego GKS’u Katowice. Realizowała również wiele projektów komercyjnych tj. CAVALIADA TV oraz Stadion Letni TV. Od 2020 roku nieprzerwanie zasiada w kapitule MP Power Awards, a od roku 2021 roku jest członkinią Rady Biznesu na Akademii Finansów i Biznesu „VISTULA”.