27.08.2025 09:06

Zmiany w dziale marketingu Polonii Warszawa

W sierpniu „Czarne Koszule” zreorganizowały struktury działu marketingu. Poinformowały, że 15 sierpnia pracę w klubie rozpoczął Rafał Ilkiewicz, który objął stanowisko specjalisty ds. wideo i będzie odpowiedzialny za tworzenie większości treści wideo pojawiających się na oficjalnych kanałach Polonii.

fot. Polonia Warszawa
Autor zdjęcia: Polonia Warszawa

Dodatkowo 19. Sierpnia do zespołu marketingu i komunikacji dołączył Młodszy Specjalista ds. Marketingu Rafał Małys, który będzie wspierał bieżące funkcjonowanie całego działu. W klubie pozostał specjalista ds. marketingu i sponsoringu Błażej Ślęzak, który pełni rolę rzecznika prasowego, odpowiada za działania marketingowe, tworzenie treści na social media oraz wspieranie działu sprzedaży. Pracę całego działu nadzoruje niezmiennie manager ds. marketingu – Anna Wójcik.

– Jako klub stale się rozwijamy i patrzymy w przyszłość. Wprowadzamy zmiany organizacyjne, powiększamy nasz zespół i zatrudniamy nowych specjalistów, ponieważ wierzymy, że te decyzje w niedalekiej przyszłości przyniosą korzyści dla klubu oraz zostaną pozytywnie odebrane przez naszych kibiców. Najważniejsze jest dla nas to, aby dzięki tym działaniom jeszcze skuteczniej docierać do nowych fanów, budować z nimi trwałą więź, zwiększać frekwencję na meczach, a także promować markę Polonii Warszawa, aby była ceniona i rozpoznawalna – mówi Anna Wójcik.

Jednocześnie informujemy, że w dniu 15.08 pracę w Polonii Warszawa zakończył dotychczasowy rzecznik i specjalista ds. komunikacji Kamil Rykaczewski. Pracował w klubie nieco ponad dwa lata.

Sylwetki nowych pracowników:

Rafał Małys – młodszy specjalista ds. marketingu odpowiedzialny za działania promocyjne, przygotowanie dnia meczowego, aktualizację treści na stronie internetowej oraz wsparcie działu merchandisingu w działaniach promocyjnych. W tym roku kończy studia magisterskie z kierunku Produkcje medialna na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. W latach 2017-2021 aktywnie działał jako wolontariusz w Centrum Wolontariatu Sportowego Miasta Lublin. Przez ostatnie 6 lat był reportem Akademickiego Radia Centrum w Lublinie, a także był związany z AZS UMCS Lublin, gdzie pełnił m.in. obowiązki oficera prasowego.

– Od zawsze byłem wielkim fanem piłki nożnej, więc jestem niezwykle wdzięczny za szansę od Polonii. Wierzę, że nauczę się tu wielu rzeczy, ale także wniosę własne doświadczenie, które nabyłem w Lublinie.

Rafał Ilkiewicz – twórca materiałów video i foto, który dołącza do zespołu Polonii Warszawa, aby wzmocnić obszar produkcji multimedialnej. Odpowiedzialny będzie za realizację nagrań promocyjnych, tworzenie treści wizerunkowych oraz wsparcie działań marketingowych klubu. Rafał ma doświadczenie w kompleksowej produkcji filmowej – od pomysłu, przez nagrania, aż po finalny montaż. W ostatnich latach współpracował m.in. z marką Katalog Marzeń, gdzie realizował kampanie wizerunkowe i filmy promocyjne, a także prowadził własne projekty komercyjne i kreatywne.

– Od zawsze pasjonowało mnie opowiadanie historii obrazem i sport, dlatego cieszę się, że mogę połączyć te dwie rzeczy w Polonii Warszawa. Wierzę, że moje doświadczenie pomoże w tworzeniu treści, które zaangażują kibiców i pokażą klub w nowoczesny sposób.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing