Robert Lewandowski pomoże 4F w rozpropagowaniu globalnej platformy
4F zapowiada globalną ofensywę. Nowym etapem w rozwoju marki ma być globalna platforma komunikacji "IT MEANS YOU WANT IT", której twarzą został Robert Lewandowski.
Ekspansja zagraniczna to jeden z kluczowych celów 4F. Dziś ta marka obecna jest w 43 krajach, a wejście na kolejne rynki to priorytet na najbliższe lata. 4F chce konsekwentnie zwiększać zasięg, rozpoznawalność i swoją siłę poza granicami Polski. Spot promujący kampanię pokazuje, że droga do mistrzostwa zaczyna się od małych kroków powtarzanych codziennie z uporem i z wiarą w siebie, zanim uwierzą inni. Bo jeśli wierzysz, zanim uwierzą inni to znaczy, że chcesz. A jeśli chcesz – to jesteś 4F.
Materiał wideo z udziałem Roberta Lewandowskiego, który jest inspiracją dla chłopca grającego w piłkę, można zobaczyć tutaj: https://www.linkedin.com/posts/otcf-sp-z-o-o-_4f-4f-4f-activity-7361741004518887424-oklW?utm_source=share&utm_medium=member_desktop&rcm=ACoAADN_1RAB6ZHaDddYRcZ0YGip_AnbMiIjkqw.
Zaangażowanie kapitana reprezentacji Polski
Przypomnijmy, że Robert Lewandowski współpracuje z marką 4F od kilku lat, a teraz mamy do czynienia z kolejną aktywacją w ramach tej współpracy. RL9 jest ambasadorem marki i wspólnie z 4F tworzy kolekcje ubrań sygnowane swoim nazwiskiem – 4F x RL9. Do tej pory polski napastnik prezentował np. kolekcję łączącą oddychające, szybkoschnące sety treningowe na siłownię oraz wygodne bluzy i spodnie treningowe, które świetnie sprawdzają się podczas ćwiczeń w outdoorze.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Szymon Marciniak zwycięzcą nietypowego plebiscytu. Głosujący docenili jego… urodę
W tym roku głosowanie na najseksowniejszego łysego mężczyznę w Polsce, w którym brało udział 32 kandydatów, wygrał Szymom Marciniak. Plebiscyt cieszył się sporym zainteresowaniem. Dowód? Niemal 2,3 mln oddanych głosów!