Legia Ladies łączy siły z Oriflame Polska
Oriflame Polska został nowym oficjalnym partnerem urody kobiecej drużyny Legii Warszawa, która zyskuje coraz bardziej marketingowo.
Chodziło o pokazanie, że siła i piękno idą w parze – i że nie ma jednej definicji piękna. Niezależnie od tego, czy jesteś w trybie pełnej rywalizacji, agresywnie na boisku, z siniakami na kolanach, czy akceptujesz naturalny blask i wyrażasz siebie odważną szminką: pewność siebie jest zawsze wspólnym mianownikiem.
To partnerstwo zapewni zawodniczkom Legii wiedzę z zakresu urody i pielęgnacji skóry, wesprze działania w zachęcaniu większej liczby dziewcząt do uprawiania sportu i stworzy inspirujące kampanie, które celebrują indywidualność, pasję i osiągnięcia – na boisku i poza nim.

– Partnerstwo z Legia Ladies może nie być najbardziej konwencjonalnym posunięciem – i właśnie dlatego jest ważne. Wierzymy, że każda kobieta nosi w sobie swój własny rodzaj piękna, niezależnie od tego, czy jest supermodelką, czy superpiłkarką. Pewność siebie ma wiele form, a piękno może rozpalać zmysły na niezliczone sposoby. Naszą misją jest wspieranie kobiet – zwłaszcza kobiet w sporcie – i wspieranie ich, aby czuły się pewne siebie, pełne pasji i niezwyciężone w drodze do własnego szczęścia – mówi Diana Rzepniewska, Starszy Kierownik ds. Marketingu i E-Commerce, Oriflame Polska