11.08.2025 15:31

Rodzinna reklama adidasa z udziałem Huberta Hurkacza

Można zauważyć, że z roku na rok potencjał marketingowy Huberta Hurkacza wyraźnie rośnie. Wykorzystują to największe globalne marki.

2024.05.26 Paryz
Tenis
French Open Roland Garros 2024
Hubert Hurkacz - Shintaro Mochizuki
N/Z Hubert Hurkacz
Foto Pawel Andrachiewicz / PressFocus 

2024.05.26 Paris
Tennis
French Open Roland Garros 2024 
Hubert Hurkacz - Shintaro Mochizuki
Hubert Hurkacz
Photo Pawel Andrachiewicz / PressFocus
Autor zdjęcia: PressFocus

W reklamie adidasa Hubertowi Hurkaczowi towarzyszy siostra, a więc widzimy istotny akcent rodzinny.

Pełni funkcję ambasadora

Hubert Hurkacz, czołowy polski tenisista, został ogłoszony międzynarodowym ambasadorem Polski w ramach kampanii „Promocja Polski przez sport i wydarzenia sportowe” już rok temu. Projekt ten jest wynikiem współpracy pomiędzy Polskim Związkiem Tenisowym a Polską Organizacją Turystyczną (POT). Chociaż Hurkacz, co naturalne, jest w cieniu Igi Świątek, to jednak jego rozpoznawalność jest wykorzystana przez podmioty krajowe i zagraniczne.

Przed rokiem marka Waterdrop zamknęła rundę inwestycyjną, w wyniku której to właśnie najlepszy polski tenisista stał się nowym ambasadorem globalnej firmy. To oznaczało, że Hurkacz dołączył do innych znanych postaci w świecie tenisa, m.in. Taylora Fritza, Camerona Norrie, Eliny Switoliny czy Andrieja Rublewa. Marka Waterdrop jest austriackim liderem marki napojów. Misją płynącym z DNA firmy jest zachęcanie innych do regularnego nawadniania i dbania o ekologię Powstała w 2016 roku. Firma swoje oddziały ma zarówno w Europie jak również w Azji i Ameryce.

„Waterdrop” jest producentem chociażby butelek wielokrotnego użytku czy tabletek rozpuszczalnych niezawierających cukru ani konserwantów.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing