Rodzinna reklama adidasa z udziałem Huberta Hurkacza
Można zauważyć, że z roku na rok potencjał marketingowy Huberta Hurkacza wyraźnie rośnie. Wykorzystują to największe globalne marki.
W reklamie adidasa Hubertowi Hurkaczowi towarzyszy siostra, a więc widzimy istotny akcent rodzinny.
Pełni funkcję ambasadora
Hubert Hurkacz, czołowy polski tenisista, został ogłoszony międzynarodowym ambasadorem Polski w ramach kampanii „Promocja Polski przez sport i wydarzenia sportowe” już rok temu. Projekt ten jest wynikiem współpracy pomiędzy Polskim Związkiem Tenisowym a Polską Organizacją Turystyczną (POT). Chociaż Hurkacz, co naturalne, jest w cieniu Igi Świątek, to jednak jego rozpoznawalność jest wykorzystana przez podmioty krajowe i zagraniczne.
Przed rokiem marka Waterdrop zamknęła rundę inwestycyjną, w wyniku której to właśnie najlepszy polski tenisista stał się nowym ambasadorem globalnej firmy. To oznaczało, że Hurkacz dołączył do innych znanych postaci w świecie tenisa, m.in. Taylora Fritza, Camerona Norrie, Eliny Switoliny czy Andrieja Rublewa. Marka Waterdrop jest austriackim liderem marki napojów. Misją płynącym z DNA firmy jest zachęcanie innych do regularnego nawadniania i dbania o ekologię Powstała w 2016 roku. Firma swoje oddziały ma zarówno w Europie jak również w Azji i Ameryce.
„Waterdrop” jest producentem chociażby butelek wielokrotnego użytku czy tabletek rozpuszczalnych niezawierających cukru ani konserwantów.