28.07.2025 13:24

Ciekawa biznesowa propozycja od Pogoni Szczecin

Od tego sezonu Pogoń Szczecin wprowadza możliwość dodatkowego brandingu reklamowego na strojach treningowych, rozgrzewkowych i wyjściowych pierwszego zespołu. Dzięki tej ofercie logo firm może stać się ważną składową widowiska, które śledzi wielotysięczna publika – zarówno na stadionie, jak i w Internecie i telewizji.

2024.10.06 Szczecin
pilka nozna PKO Ekstraklasa sezon 2024/2025
Pogon Szczecin - Piast Gliwice
N/z kibice doping trybuny szaliki oprawa meczu
Foto Szymon Gorski / PressFocus

2024.10.06 Szczecin
Football - Polish PKO Ekstraklasa season 2024/2025
Pogon Szczecin - Piast Gliwice
kibice doping trybuny szaliki oprawa meczu
Credit: Szymon Gorski / PressFocus
Autor zdjęcia: PressFocus

Klub podał informacje dotyczące ekspozycji reklamowych na strojach treningowych i wyjściowych pierwszej drużyny Dumy Pomorza.

Brandowanie strojów to kompleksowa i nowoczesna forma promocji, która obejmuje:

– Do 30 sesji medialnych rocznie. To profesjonalne relacje fotograficzne i wideo z treningów zawodników pierwszego zespołu, w których eksponowana będzie marka firmy kibiców,

– Obecność podczas rozgrzewek meczowych. Logo firmy kibica będzie widoczne na strojach zawodników tuż przed meczami rozgrywanymi przez Dumę Pomorza. Tysiące osób, zarówno na trybunach, jak i przed telewizorami zobaczy tę identyfikację na strojach treningowych,

– Publikację materiałów na oficjalnych kanałach społecznościowych Pogoni Szczecin. Każdy materiał będzie zawierał ekspozycję partnera, co pozwoli w naturalny, nieinwazyjny sposób dotrzeć do tysięcy odbiorców.

Gdzie będzie ekspozycja?

Reklama firmy kibiców znajdzie się nie tylko w dobrze eksponowanych miejscach odzieży treningowej, ale także na plecakach i torbach podróżnych piłkarzy. Wkrótce więcej informacji! Jeśli kibice szukają efektywnego sposobu na promocję swojego biznesu, brandowanie strojów Pogoni Szczecin, to propozycja skrojona na wymiar. Pogoń Szczecin to klub z wieloletnią tradycją i uznaną marką w polskiej piłce. Kooperacja z klubem to dowód wiarygodności i dynamicznego rozwoju firmy. To też zarazem ważny element strategii wizerunkowej, która buduje rozpoznawalność dzięki autentycznym emocjom i regularnemu kontaktowi z odbiorcami poprzez klubowe kanały nadawcze.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing