Zmiany w dziale komunikacji i PR oraz Fundacji Widzewa
Dział komunikacji i PR czterokrotnych mistrzów Polski przechodzi przebudowę. Rzecznikiem prasowym Widzewa Łódź został Jakub Dyktyński. Nową rolę objął również Marcin Tarociński, który – poza tym, że zostaje klubowym spikerem – przeniósł się do Fundacji Widzewa. Będzie tam pełnił funkcję koordynatora oraz doradcy zarządu Widzewa ds. CSR.
Dział Komunikacji i PR niebawem będzie składał się z trzech ściśle współpracujących departamentów, które odpowiedzą na rosnące oczekiwania społeczności kibiców Widzewa.
– Klub stawia sobie poprzeczkę coraz wyżej, dlatego rozbudowujemy Dział Komunikacji na miarę rosnących potrzeb. Powołane zostaną trzy departamenty: tworzenia treści, w którym skupimy twórców contentu multimedialnego, social mediów odpowiedzialny za zarządzanie klubowymi platformami społecznościowymi, a także PR, który będzie dbał o prowadzenie odpowiedniej polityki informacyjnej klubu. Wykonaliśmy już pierwsze kroki i otwarte są rekrutacje na cztery zupełnie nowe stanowiska. Mogę też potwierdzić swoje wszystkie wcześniejsze obserwacje o wysokich kwalifikacjach ludzi tworzących dział i odpowiadających za dotychczasową komunikację. Przed nami wiele nowych wyzwań, w tym między innymi błyskawiczny rozwój fundacji Widzewa, rozwój projektów komercyjnych i dalsze zbliżenie klubu z kibicami – powiedział Krzysztof Ufland, dyrektor Komunikacji i PR Widzewa Łódź, do zadań którego należy koordynacja pracy wszystkich wymienionych departamentów.