18.07.2025 11:26

Nowy zawodnik w Ekstraklasie – marka DUDA dołącza do partnerów rozgrywek

Ekstraklasa SA podpisała umowę sponsorską ze znanym producentem wędlin drobiowych na kanapkę, przekąsek mięsnych i dań gotowych – marką DUDA, należącą do Cedrob Foods S.A.

Nowy zawodnik w Ekstraklasie – marka DUDA dołącza do partnerów rozgrywek
Autor zdjęcia: Ekstraklasa

Nowy partner będzie obecny na stadionach, w transmisjach meczowych oraz w mediach społecznościowych. Jednym z kluczowych elementów współpracy będą konkursy, w których kibice PKO Bank Polski Ekstraklasy, będą mogli wygrać zaproszenia na Kanapę Kibica – wyjątkowe miejsce tuż przy linii bocznej boiska, gwarantujące niezapomniane piłkarskie emocje z samego serca stadionu.

Marka DUDA to kolejna polska prywatna firma, która zdecydowała się promować swoją ofertę z wykorzystaniem emocji, które towarzyszą nam w każdym meczu i które zagwarantowane są w rozgrywkach o tytuł Mistrza Polski. W tym sezonie z pewnością ich nie zabraknie – aż pięć zespołów wywalczy awans do europejskich pucharów. Wspólnie z marką DUDA będziemy marketingowo i rozrywkowo dbać o to, aby nadal zwiększać zaangażowanie kibiców i dawać okazje by jeszcze mocniej przeżywać piłkarskie emocje – komentuje Marcin Animucki, prezes spółki Ekstraklasa SA.

– Wchodzimy na boisko PKO Bank Polski Ekstraklasy z pełnym przekonaniem o sile naszej marki i gotowości do gry w najwyższej lidze. Znamy smak zwycięstwa – zarówno na boisku, jak i w codziennych wyborach na kanapkę. Jako producent wędlin rozumiemy, że sukces to kwestia jakości składników i odpowiedniego ich połączenia. Podobnie jest z tym partnerstwem – mamy świetne 'składniki’: silną markę Duda po procesie rebrandingu i największej od lat kampanii reklamowej, dynamicznie rozwijającą się Ekstraklasę, wspólne wartości i pasję. Z tego może powstać tylko coś wyjątkowego! Bycie częścią drużyny ESA oznacza dla nas możliwość współtworzenia czegoś większego niż suma składników. To partnerstwo łączy nasze DNA – autentyczność, bliskość, radość z codziennych chwil – z pasją i emocjami, które generuje piłka nożna. Kanapa Kibica to nasze być blisko – dosłownie metr od akcji, tam, gdzie są najsilniejsze emocje komentuje Krzysztof Pniewski, prezes Cedrob Foods SA.

Ekstraklasa to doskonała platforma do komunikacji z konsumentami – dociera praktycznie w każdy zakątek Polski, budując rozpoznawalność marki na skalę ogólnopolską. To nie tylko ekspozycja podczas meczów, ale stała obecność w świadomości milionów Polaków przez cały sezon. Dzięki partnerstwu z Ekstraklasą dotrzemy do konsumentów, do których być może wcześniej nie docieraliśmy tradycyjnymi kanałami komunikacji. To szczególnie istotne w kontekście naszej ekspansji na rynek ogólnopolski – dodaje Marietta Stefaniak, wiceprezes ds. Strategii i Rozwoju.

Wyraźna ekspozycja marki

W ramach współpracy marka Duda będzie promowana na bandach LED podczas meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy, w grafikach meczowych w transmisjach telewizyjnych oraz w treściach publikowanych w mediach społecznościowych ligi i klubów. Jedną z głównych aktywacji będą konkursy z nagrodami w social mediach marki Duda, w postaci zaproszeń na Kanapę Kibica, ustawianą tuż przy murawie na każdym meczu.

W ramach działań promocyjnych zaplanowano również obecność marki Duda przed wybranymi meczami – kibice będą mogli odwiedzić specjalne strefy i skosztować autorskich kanapek. Dodatkowe eventy w ciągu sezonu będą łączyć futbolowe emocje z kulinarnymi doświadczeniami, wzmacniając skojarzenia marki Duda z ligowym kibicowaniem.

Dodatkowo, marka Duda została Partnerem Fundacji Ekstraklasy i w nadchodzącym sezonie będzie wspierać jej projekty skierowane do dzieci i młodzieży: Ekstra Talent, Ekstra Klub oraz Akademie Klasy Ekstra.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing