Jagiellonia Białystok zaprezentowała nowe koszulki na specjalnym evencie. Motywem przewodnim jest tradycja
Spotkanie z kibicami na Rynku Kościuszki w Białymstoku było okazją do zaprezentowania kadry na nowy sezon i nowych strojów.
Jeśli chodzi o nowe stroje, klub postawił na klasykę, czyli , żółto-czerwone barwy. „Kolor żółty jest nieco cieplejszy niż przed rokiem. Z kolei kolor czerwony wpada nieco w odcień koloru bordowego. Koszulkę zaprezentował białostocki raper Pih. Koszulki wyjazdowe są natomiast w jednolitym czarnym kolorze. Nowością jest trzeci komplet. Tu mamy do czynienia z fioletem, który przypomina barwą koszulki Realu Madryt z sezonu 2016/17” – zaznacza Robert Bońkowski, dziennikarz TVP Sport zajmujący się klubem z Podlasia.
Symbolika strojów
Pierwszy zestaw to klasyczny żółto-czerwony „pasiak”. Hasło „Nie ma miejsca jak dom” to ukłon w stronę miasta i jego mieszkańców. Wplecione w projekt ornamenty nawiązują do ogrodów Pałacu Branickich, a elementy herbu Białegostoku dodają symbolicznego znaczenia. Inspiracją był również kultowy utwór białostockiego rapera PIHa, od lat bliski sercom lokalnej społeczności.
Ile kosztują koszulki?
Klub z Białegostoku już teraz uruchamia preorder koszulek w wersji Kombat Standard oraz Kombat Premium. Wersja Standard będzie dostępna w cenie 299 złotych, wersja Premium natomiast w cenie 399 złotych. Do rąk kibiców już teraz mogą trafić koszulki w wersji Kombat Premium, w jakich występują zawodnicy Adriana Siemieńca. W tym celu zwolniona zostanie część stanu magazynowego pierwszego zespołu. Klub ma nadzieję, że w ten sposób zaspokoi potrzeby tych, którzy nowych trykotów nie mogą się doczekać najmocniej. Do ogólnej sprzedaży trafi także 200 koszulek w wersji Standard.
Trzeba przyznać, że Jagiellonia przed startem sezonu przywitała się z kibicami z przytupem. Tego typu prezentacja na Rynku Kościuszki miała miejsce pierwszy raz od 20 lat.
Jak widać, kibice fetowali trenera Jagiellonii. Także gwiazdy drużyny, jak chociażby Afimico Pululu czy Jesus Imaz, mogły liczyć na aplauz publiczności .