11.07.2025 10:28

Korona Kielce ma nowego dyrektora marketingu i komunikacji

Z początkiem lipca 2025 roku funkcję dyrektora marketingu i komunikacji Korony Kielce objął Michał Siejak – dziennikarz, twórca wideo i wieloletni kibic tego klubu.

Korona Kielce ma nowego dyrektora marketingu i komunikacji
Autor zdjęcia: Korona Kielce

Michał Siejak swoją medialną działalność wokół Korony rozpoczął w 2006 roku, prowadząc serwisy kibicowskie i relacjonując życie trybun. Przez lata był aktywnym członkiem Stowarzyszenia Kibiców Korony Kielce „Złocisto-Krwiści”, współtworząc filmy i akcje PR-owe SKKK.  W latach 2011-2019 współpracował z Korona S.A., tworząc klubową telewizję Korona TV – projekt uznawany za jeden z najbardziej pionierskich w Polsce, wyznaczający nowe standardy w marketingu i wideo sportowym. 

Doświadczenie w telewizji

Od lipca 2019 roku Siejak związany był z Canal+, gdzie odpowiadał za produkcję materiałów wideo z meczów Ekstraklasy oraz najważniejszych wydarzeń sportowych w kraju i za granicą – m.in. finałów NBA, El Clasico, meczów Premier League czy spotkań tenisowych Igi Świątek. Jest współtwórcą sportowych seriali dokumentalnych, takich jak „Sędziowie”, „Piłkarze na podsłuchu” czy „Trenerzy pod presją”.

Współpracował również z Reprezentacją Polski w AMP futbolu, Fundacją Marcina Gortata czy platformą streamingową Viaplay. Od lipca 2025 roku Michał odpowiada za cały obszar marketingu i komunikacji w Koronie Kielce. Dotychczasowy dyrektor, Rafał Kielczyk, kontynuuje pracę w strukturach klubu, a dział marketingu i komunikacji wchodzi w nowy etap reorganizacji strukturalnej, której celem jest profesjonalizacja, większa efektywność i jeszcze lepsza współpraca z kibicami, sponsorami i partnerami klubu.

Bardzo się cieszę na powrót do klubu, w którym się wychowałem i z którym napisaliśmy razem piękną historię. Dziękuję prezesowi zarządu i właścicielowi klubu, Panu Łukaszowi Maciejczykowi, za zaufanie i powierzenie mi takiej funkcji. Jest to dla mnie duża nobilitacja, ale i odpowiedzialność. Gorąco wierzę, że już w najbliższych miesiącach o Koronie znów zacznie być pozytywnie głośno w kontekście działań marketingowo-komunikacyjnych.  Chciałbym też podziękować dotychczasowemu dyrektorowi działu marketingu i komunikacji, Rafałowi Kielczykowi, za pomoc we wprowadzeniu w strukturę i partnerskie podejście. To rzadko spotykane w takich sytuacjach. I tylko potwierdza siłę Korony – powiedział Michał Siejak.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing