10.07.2025 13:38

Nowy dyrektor marketingu sportowego Canal+

1 sierpnia 2025 roku do zespołu Canal+ Polska dołączy Adam Niewiński, obejmując stanowisko dyrektora marketingu sportowego.

We wtorek i środę (22 i 23 października) na antenach Canal+ można będzie oglądać wszystkie spotkania 3. kolejki fazy ligowej Ligi Mistrzów. Tradycyjnie stacja pokaże też kilka magazynów związanych z UEFA Champions League: „Piłkarski Młyn”, „Champions Club” czy „Magazyn Skrótów”.

Adam Niewiński będzie odpowiedzialny za planowanie i egzekucję zintegrowanej strategii marketingowej 360 dla całego obszaru sportowego Canal+, ze szczególnym uwzględnieniem nowoczesnych narzędzi i kanałów komunikacji – od digitalu, przez media społecznościowe, aż po rozwiązania niestandardowe, w tym również działania offline i eventy. 

Zakres obowiązków

Do jego kluczowych zadań należeć będzie także tworzenie angażujących produktów marketingowych wokół najważniejszych dyscyplin dostępnych na antenach sportowych oraz w serwisie streamingowym CANAL+, tj. piłki nożnej, tenisa, żużla czy gal KSW. Celem prowadzonych przez niego działań będzie dalsze umacnianie pozycji CANAL+ jako najważniejszego miejsca dla fanów sportu w Polsce, poszerzanie grona klientów korzystających z oferty sportowej w serwisie streamingowym CANAL+ oraz pogłębianie relacji z pasjonatami sportu. 

Strategia stacji

W marketingu CANAL+ chcemy działać szeroko i nowocześnie, wykorzystując wszystkie dostępne kanały i narzędzia. Bogate doświadczenie Adama z obszaru marketingu sportowego, które zdobywał m.in podczas pracy dla takich marek jak Puma i hummel, będzie dla nas dużym wzmocnieniem. Przed nami start Premier League, UEFA Champions League i PKO BP Ekstraklasy, kolejne gale KSW, mecze PGE Ekstraligi, turnieje WTA i wiele nowych projektów. Wierzę, że razem z Adamem zbudujemy jeszcze silniejszą markę CANAL+, która będzie blisko kibiców i ich sportowych emocji – mówi Ewa Soroka, dyrektor marketingu CANAL+ Polska

CANAL+ od lat jest liderem w dostarczaniu najwyższej jakości treści sportowych, dlatego dołączenie do zespołu to dla mnie ogromna motywacja i odpowiedzialność. Sport to emocje, pasja i zaangażowanie – i dokładnie tymi wartościami chcę kierować się w mojej pracy. Wierzę, że dzięki połączeniu miłości do sportu z technologią, danymi i kreatywnością, możemy skutecznie rozwijać ofertę CANAL+ i docierać do kolejnych grup odbiorców. Przed nami wyjątkowy sezon i mnóstwo okazji do tego, żeby inspirować, zaskakiwać i angażować. – mówi Adam Niewiński, dyrektor marketingu sportowego CANAL+.

Adam Niewiński przed dołączeniem do CANAL+ Polska był związany z PUMA Polska, gdzie odpowiadał m.in. za realizację strategii rozwoju marki w kategorii Teamsport & Performacje. Wcześniej przez cztery lata rozwijał duńską markę sportową hummel na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Doświadczenie zdobywał także w Polskim Związku Tenisowym oraz w Polskiej Agencji Prasowej.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing