Legia Warszawa i Nexen Tire kontynuują współpracę
Legia Warszawa i Nexen Tire przedłużyli kilkuletnią współpracę, która trwa od sezonu 2021/22. Poza obecnością marki czołowego producenta opon na świecie na stadionie przy Łazienkowskiej, obie strony będą kontynuować i rozwijać wspólne działania marketingowe.
Największy polski klub piłkarski rozpoczął współpracę z Nexen Tire w sezonie 2021/2022. W ramach zawartego wtedy porozumienia firma otrzymała możliwość prezentowania swojej marki na stadionie Legii. Nexen Tire od kilku lat jest obecne na stadionowym systemie reklamowym LED. Organizacja i jej partnerzy otrzymali także dostęp do ekskluzywnej strefy VIP na Łazienkowskiej. Reklama Nexen Tire na panelach LED na stadionie Legii Warszawa utrzymana jest w fioletowych barwach firmowych i prezentuje wzór opony premium N´fera Sport, jednego z flagowych produktów firmy.
– Cenimy sobie współpracę z tą marką. Naszemu klubowi zależy na umacnianiu dobrych relacji z partnerami biznesowymi. Tam, gdzie możemy, szukamy możliwości ich zacieśnienia i szansy na realizację nowych projektów. Rozszerzamy współpracę, bo chcemy robić wszystko, by każdy dzień meczowy na Legii był świętem. A w tym pomagają kreatywne akcje marketingowe realizowane razem z naszymi partnerami. Mam nadzieję, że nadchodząca zostanie pozytywnie odebrana przez kibiców – mówi Marcin Herra, wiceprezes Legii Warszawa.
Legia Warszawa nie jest jedyną europejską marką piłkarską działającą razem z Nexen Tire. Wśród partnerów tej firmy znaleźć można takie kluby jak Manchester City, FC Bayern czy Juventus.