Przejdź do treści
Tło nagłówka
SportMarketing.pl

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami i analizami w marketingu sportowym.

Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!

Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Wszystkie artykuły Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wszystkie artykuły Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Z kraju
Z kraju Integracja lokalnej społeczności w PKO BP Ekstraklasie
30.06.2025 19:05

Integracja lokalnej społeczności w PKO BP Ekstraklasie

PKO BP Ekstraklasa 2024/25 to nie tylko rywalizacja sportowa, to również szereg działań wspierających lokalne społeczności.

Totalizator Sportowy Totalizator Sportowy
Redakcja Sport Marketing
Udostępnij
Integracja lokalnej społeczności w PKO BP Ekstraklasie
Autor zdjęcia: Legia Warszawa

Należy wymienić różnego rodzaju działania:

  • Edukację sportową dzieci i młodzieży,
  • Akcje charytatywne i biegowe angażujące mieszkańców,
  • Fundacyjne działania pomocowe w sytuacjach kryzysowych,
  • Budowanie lokalnych inicjatyw ekologicznych i zdrowotnych.
  • Wspólne wydarzenia integracyjne na stadionach.

Aktywność społeczna i charytatywne biegi

Widzew Łódź – licytacja choinki dla potrzebujących

W listopadzie piłkarz Marek Hanousek przyozdobił choinkę, którą klub wystawił na licytację. Cały dochód przekazano na rzecz Fundacji Dom w Łodzi i Fundacji Niechciane i Zapomniane – SOS dla Zwierząt

Korona Kielce – zbiórka zabawek i kreacji fanowskich

Klub zorganizował akcję „Small toy – children’s benefit”, angażując kibiców do przekazywania zabawek dla lokalnego domu dziecka. Dodatkowo prowadzono inicjatywę „Action Banner”, czyli wspólne szycie flag i banerów na flagowe sektory

GKS Katowice – #KrokiGóraka

W kwietniu podczas meczu zmierzono liczbę kroków trenera Rafała Góraka (za pomocą partnera Aztorin), a inicjatywa pod hasłem #KrokiGóraka miała na celu charytatywne angażowanie kibiców i promocję aktywności

Śląsk Wrocław – Sektor Rodzinny i promocja dostępności

Śląsk intensywnie rozwijał strefy rodzinne, oferując preferencyjne bilety dla dzieci, kobiet i seniorów, organizując meczowe eskorty oraz liczne spotkania piłkarzy z kibicami, promując inkluzję i lokalne więzi

Legia Warszawa – „Wszyscy Do Wioseł”

Legia, poprzez swoją Fundację, po raz kolejny zorganizowała akcję charytatywną„Wszyscy Do Wioseł” – uczestnicy w czteroosobowych zespołach wiosłowali na wioślarzach stacjonarnych, płacąc wpisowe (300 zł za drużynę). W sezonie 2024/25 wydarzenie miało miejsce 28 listopada na stadionie przy Łazienkowskiej. Zebrane środki trafiły na wsparcie telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży, co wpisuje się w walkę z kryzysami psychicznymi wśród młodych ludzi

Anna Mioduska, prezeska Fundacji Legii, podkreśla:

„Fundacja Legii od lat pokazuje, że sport ma niezwykłą moc jednoczenia ludzi wokół ważnych społecznie celów. Akcja #WszyscyDoWioseł to nie tylko zdrowa rywalizacja i dobra zabawa, ale przede wszystkim realna pomoc. W tym roku wiosłujemy dla zdrowia nas wszystkich. Nowotwory stały się pierwszym i najgroźniejszym zabójcą w naszym kraju, a uświadomienie sobie jak ważna jest profilaktyka, może uratować niejedno życie. Zachęcam do udziału i wsparcia naszej akcji, bo zebrane środki pozwolą nam na wyprodukowanie wartościowych materiałów edukacyjnych i dotarcie z informacją już do młodzieży szkolnej”.

PKO BP Ekstraklasa zrównoważony rozwój
Materiał Promocyjny
Totalizator Sportowy Totalizator Sportowy
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing

Więcej Z kraju

Z kraju

Nowa komisja mediów PZPN. Znane nazwiska w składzie!

Zarząd Polskiego Związku Piłki Nożnej podjął decyzję o powołaniu nowej komisji ds. mediów i komunikacji, w której znaleźli się m.in. szefowie największych redakcji sportowych w Polsce. Redakcja Sport Marketing
Zgodnie z tradycją Polski Związek Piłki Nożnej planuje uczcić kolejną okrągłą rocznicę powstania federacji. Już w grudniu, z okazji 105-lecia Związku, odbędzie się międzynarodowa konferencja, która będzie okazją do wymiany doświadczeń wszystkich przedstawicieli środowiska piłkarskiego z Polski i zagranicy. Wydarzenie odbędzie się 3 grudnia w DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre w Warszawie.
Szymon Marciniak zwycięzcą nietypowego plebiscytu. Głosujący docenili jego... urodę
Z kraju Szymon Marciniak zwycięzcą nietypowego plebiscytu. Głosujący docenili jego… urodę Redakcja Sport Marketing
Prezes ekstraklasowicza żegna się z klubem
Z kraju Prezes ekstraklasowicza żegna się z klubem Redakcja Sport Marketing
„Jeszcze zdążysz zrobić Paczkę, leć na stronę i wybierz rodzinę” – apel Kamila Stocha w szczytnym celu
Z kraju „Jeszcze zdążysz zrobić Paczkę, leć na stronę i wybierz rodzinę” – apel Kamila Stocha w szczytnym celu Redakcja Sport Marketing
Sławomir Szmal, prezes ZPRP
Artykuły Polska piłka ręczna marzy o odbudowie. Zaczyna od podstaw Marcin Długosz

SportMarketing.pl

Mapa strony

Ogłoszenia

SportMarketing

Autorzy

Interplay Futbol News Zzapołowy Gramgrubo.pl

Polityka Prywatności
Polityka Cookies
Kontakt

2025 © Sport Marketing. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}