Corendon Airlines na jednym pokładzie z Górnikiem Zabrze
Do grona sponsorów Górnika Zabrze dołączył Corendon Airlines, co pokazuje spory potencjał marketingowy klubu z Górnego Śląska.
Firma założona została w Holandii w 2000 roku z czasem stając się międzynarodową grupą turystyczną. Wysoki standard obsługi pasażerów, a także atrakcyjne kierunki wakacyjne charakteryzują działania firmy.
– Dla nas to bardzo ważna decyzja – Corendon Airlines jest linią lotniczą, która wspiera sport różnego rodzaju. Bardzo się cieszymy, że udało nam się doprowadzić tę umowę do finalizacji i z tego, że będziemy w jednej rodzinie przez najbliższe dwa lata – podkreśla Halina Strzyżewska, Corendon Airlines Country Sales Manager.
Lotnicza siła
Corendon Airlines organizują bezpośrednie loty do 165 lotnisk w 65 krajach, a ich flota składa się w całości z modeli Boeing 737-800 i Boeing 737-800 Max. Rocznie firma obsługuje 6 milionów pasażerów rocznie.
– Staramy się rozwijać nie tylko jeżeli chodzi o Zabrze i Śląsk, aspirujemy dużo szerzej. Ta umowa jest wyznacznikiem pracy wszystkich osób w Klubie i daniem sobie szansy, by zrobić kolejny krok do przodu – stwierdza Michał Siara, członek zarządu Górnika.
– Umowa z Corendon Airlines to trwałe wsparcie finansowe solidnego, partnera rzetelnego, który przez dwa lata będzie z nami. Logotyp sponsora widoczny będzie na spodenkach, ale również innych przestrzeniach marketingowych, które nasi Kibice znają, a my coraz częściej je wykorzystujemy – mówi dr Bartłomiej Gabryś, członek zarządu Górnika.
Logotypy nowego sponsora widoczne będą na spodenkach meczowych, brandingu stadionowym, a także w mediach społecznościowych klubu. Umowa obowiązywać będzie przez najbliższe dwa sezony, do 30 czerwca 2027 roku.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Nowa komisja mediów PZPN. Znane nazwiska w składzie!
Zarząd Polskiego Związku Piłki Nożnej podjął decyzję o powołaniu nowej komisji ds. mediów i komunikacji, w której znaleźli się m.in. szefowie największych redakcji sportowych w Polsce.