13.06.2025 09:48

Największy kontrakt sponsorski w historii Widzewa Łódź!

Od sezonu 2025/26 sponsorem strategicznym Widzewa Łódź będzie Newport by Panattoni – fundusz inwestycyjny wspierający rozwój nowoczesnej infrastruktury magazynowej w całej Europie.

2025.02.15 Wroclaw
Pilka nozna, PKO BP Ekstraklasa, sezon 2024/2025
Slask Wroclaw - Widzew Lodz
N/z widzew lodz kibice
Foto Mateusz Porzucek PressFocus

2025.02.15 Wroclaw
Football, Polish top league - first level, 2024/25 season
Slask Wroclaw - Widzew Lodz
widzew lodz kibice
Credit: Mateusz Porzucek PressFocus
Autor zdjęcia: PressFocus

W kolejnych latach piłkarze Widzewa wybiegną na murawę z logo Newport by Panattoni, które zagości na koszulkach meczowych do końca sezonu 2027/28.

– Stawiamy sobie ambitne cele, a żeby je zrealizować potrzebne są stabilne fundamenty finansowe oraz konsekwentny rozwój. Właśnie to chcemy zapewnić w ramach największej w historii Klubu trzyletniej umowy sponsorskiej. Widzimy wiele wspólnego między naszą działalnością inwestycyjną a duchem sportowej rywalizacji: wytrwałość, ambicję i dążenie do najlepszego wyniku – mówi Robert Dobrzycki, CEO & Co-Owner Panattoni Europe, UK, Middle East and India oraz właściciel Widzewa Łódź.

Gdzie logo będzie eksponowane?

Ekspozycja na poziomie sponsora strategicznego obejmuje wszystkie kluczowe kanały komunikacji marki i zapewnia maksymalną widoczność i efektywność działań marketingowych, zaczynając od prezentacji logo w centralnym miejscu koszulki meczowej, która gwarantuje najwyższe możliwe AVE. Sponsor strategiczny korzysta również z największej ekspozycji w dniu meczowym – obejmuje to nośniki reklamowe na stadionie, obecność w komunikatach i materiałach promocyjnych oraz szeroką obecność w kanałach cyfrowych, w tym w mediach społecznościowych klubu.

Narzędzie do networkingu

Szczególnie istotnym elementem tej współpracy będzie aktywizacja marki poprzez Widzewski Klub Biznesu – skuteczną platformę networkingową, skupiającą firmy z różnych branż.

Obecność w WKB to jednak nie tylko networking – to także możliwość prezentacji własnej oferty w ramach specjalnych wydarzeń, wzięcia udziału w spotkaniach tematycznych i działaniach content marketingowych skierowanych do członków klubu. W ten sposób sponsor strategiczny może prowadzić komunikację precyzyjnie ukierunkowaną do segmentu B2B, wzmacniając swoją pozycję rynkową i rozpoznawalność.

Taka forma aktywizacji, oparta na budowaniu relacji i wzajemnych rekomendacjach w zaufanym środowisku biznesowym, jest dziś jedną z najbardziej efektywnych metod promocji marki w kontekście B2B. Widzewski Klub Biznesu jako aktywna i zaangażowana społeczność stanowi też doskonałe tło dla długofalowej oraz wartościowej obecności sponsora strategicznego.

– Zawarcie trzyletniego kontraktu sponsorskiego to ważny moment dla całego Klubu. W sporcie dla realizacji strategii kluczowe znaczenie ma stabilność. Tak długi horyzont współpracy zapewnia nam solidną podstawę do dalszego rozwoju i motywuje do jeszcze cięższej pracy. Warto pamiętać, że od kilku lat mamy silnego partnera na poziomie Sponsoringu Strategicznego i dotychczasowe kontrakty były bardzo znaczące w kontekście budżetu całego Klubu, ale teraz możemy śmiało mówić o rekordzie – powiedział Michał Rydz, prezes Widzewa Łódź.

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski