12.06.2025 09:13

Województwo podkarpackie regionem partnerskim olimpijskiej reprezentacji Polski i PKOl

Województwo podkarpackie zostało oficjalnie regionem partnerskim olimpijskiej reprezentacji Polski i Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Umowa będzie obowiązywać przez sześć miesięcy.

Województwo podkarpackie regionem partnerskim olimpijskiej reprezentacji Polski i PKOl
Autor zdjęcia: PKOI

Przedmiotem umowy jest realizacja działań promocyjnych województwa podkarpackiego przez Polski Komitet Olimpijski. Działania będą obejmowały obszar całego kraju (działania mediowe) oraz teren województwa (organizacja wydarzeń). Na mocy zawartej umowy podkarpackie uzyskuje tytuły „Partnera Polskiego Komitetu Olimpijskiego”, „Partnera Olimpijskiej Reprezentacji Polski”, „Regionu Partnerskiego Polskiego Komitetu Olimpijskiego” oraz „Regionu Partnerskiego Olimpijskiej Reprezentacji Polski”.

Zaangażowanie w działania kadry

Podkarpackie swoim wsparciem obejmie także reprezentację Polski na XVIII
Letni Olimpijski Festiwal Młodzieży Europy Skopje 2025, która będzie walczyć o medale w stolicy Macedonii Północnej już w lipcu tego roku. W ramach umowy Polski Komitet Olimpijski zobowiązał się do promocji tego województwa, a także do kompleksowej organizacji spotkań olimpijskich we wskazanych przez Podkarpacie miastach, dysponujących bazą sportową lub okołosportową, w których udział wezmą polscy olimpijczycy i medalićci olimpijscy.

Ponadto Polski Komitet Olimpijski w trakcie trwania umowy zorganizuje także wydarzenia edukacyjno-promocyjne z udziałem dzieci oraz młodzieży z różnymi spektrami
niepełnosprawności. Edukacja o charakterze olimpijskim to jedno z głównych zadań PKOl. Olimpijska reprezentacja Polski to nasze wspólne dobro narodowe. To najlepsi z najlepszych, którzy są najlepszymi ambasadorami naszego kraju i wzorem do naśladowania dla młodych sportowców, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę ze sportem. Takie gwiazdy posiada także Podkarpacie, co PKOl w ramach umowy będzie podkreślał.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing