11.06.2025 08:26

ALLNUTRITION NUTLOVE wprowadza na rynek nowy produkt

ALLNUTRITION NUTLOVE rozwija swoje portfolio i wprowadza na rynek nowość – proteinowe Michałki Białe. Premierze towarzyszy szeroko zakrojona kampania promocyjna z udziałem ponad 400 influencerów, regularnie współpracujących z marką.

ALLNUTRITION NUTLOVE wprowadza na rynek nowy produkt
Autor zdjęcia: Arskom Sport Brokers

Michałki to znany produkt, który od wielu lat zajmuje miejsce na sklepowych półkach.
Nowość od ALLNUTRITION NUTLOVE to nowa kolejna odsłona popularnej przekąski w bardziej zbilansowanym wydaniu – – bez dodatku cukru i z wysoką zawartością białka. Proteinowa interpretacja odsłona nadal zachowuje największe zalety tradycyjnej wersji – miękkie wnętrze, chrupiące orzeszki i delikatną białą polewę.

Premierze towarzyszy szeroko zakrojona kampania promocyjna z udziałem ponad 400 influencerów, którzy regularnie współpracują z marką. Do akcji zaangażowani są znani twórcy m.in.: Małgorzata Rozenek, Radosław Majdan, Deynn, Daniel Majewski czy tiktoker Edziorap, a materiały promocyjne publikowane będą na Instagramie oraz TikToku.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing