ALLNUTRITION NUTLOVE wprowadza na rynek nowy produkt
ALLNUTRITION NUTLOVE rozwija swoje portfolio i wprowadza na rynek nowość – proteinowe Michałki Białe. Premierze towarzyszy szeroko zakrojona kampania promocyjna z udziałem ponad 400 influencerów, regularnie współpracujących z marką.
Michałki to znany produkt, który od wielu lat zajmuje miejsce na sklepowych półkach.
Nowość od ALLNUTRITION NUTLOVE to nowa kolejna odsłona popularnej przekąski w bardziej zbilansowanym wydaniu – – bez dodatku cukru i z wysoką zawartością białka. Proteinowa interpretacja odsłona nadal zachowuje największe zalety tradycyjnej wersji – miękkie wnętrze, chrupiące orzeszki i delikatną białą polewę.
Premierze towarzyszy szeroko zakrojona kampania promocyjna z udziałem ponad 400 influencerów, którzy regularnie współpracują z marką. Do akcji zaangażowani są znani twórcy m.in.: Małgorzata Rozenek, Radosław Majdan, Deynn, Daniel Majewski czy tiktoker Edziorap, a materiały promocyjne publikowane będą na Instagramie oraz TikToku.