Galeria Młociny łączy siły z Legią Warszawa
9 i 10 czerwca, podczas wyjazdowych meczów Legii Warszawa, w Galerii Młociny na poziomie +2 w Hali Hutnik, kibice będą mogli obejrzeć transmisje spotkań legionistów, którzy walczą o złoto!

Początek transmisji o godzinie 20:00, do strefy można przybywać wcześniej. Strefa Kibica to jedna z wielu inicjatyw w ramach współpracy Galerii Młociny z klubem.
Galeria Młociny rozpoczęła współpracę z Sekcją Koszykówki Legii Warszawa – jednym z najbardziej rozpoznawalnych klubów sportowych w Polsce. Partnerstwo obejmuje wspólne działania promocyjne zarówno w przestrzeni galerii, jak i podczas wydarzeń sportowych drużyny.
– Koszykówka to dynamiczna, widowiskowa dyscyplina, która przyciąga coraz więcej młodych ludzi. Aby jednak rozwijać się w odpowiednim tempie, potrzebuje dziś silnego wsparcia promocyjnego i obecności w przestrzeni miejskiej. Dlatego partnerstwo z Galerią Młociny, miejscem otwartym i bliskim lokalnej społeczności, ma dla nas szczególne znaczenie – mówi Marcin Gacoń, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży, Legia Warszawa Sekcja Koszykówki S.A.
Wiele opcji
Galeria Młociny to nowoczesna przestrzeń stworzona z myślą o rodzinach, singlach, seniorach – jednym słowem, o wszystkich, którzy szukają nie tylko zakupów, ale również inspirującego miejsca do spędzania wolnego czasu. To nie tylko centrum handlowe, ale również dynamicznie rozwijający się punkt na mapie Warszawy, oferujący szeroki wybór atrakcji kulturalnych, rozrywkowych i gastronomicznych.
Dzięki współpracy klienci Galerii Młociny oraz kibice Legii będą mieli okazję do jeszcze bliższego kontaktu z klubem oraz uczestnictwa w specjalnych akcjach i wydarzeniach przygotowanych wspólnie przez obie marki.
– Od początku istnienia Galeria Młociny aktywnie angażuje się w inicjatywy promujące aktywny styl życia i sport. Przykładem może być chociażby turniej Młociny 3×3 Basket Cup, rozgrywany na profesjonalnym boisku do koszykówki 3×3 zlokalizowanym tuż przed galerią, czy coroczny Młociny Summer Fest, podczas którego dzieci i młodzież mogą bezpłatnie korzystać z licznych atrakcji, także sportowych. Sport jest zakorzeniony w DNA Galerii Młociny, stąd decyzja o współpracy z Legią Warszawa w zakresie wzajemnego wsparcia promocyjnego. Trzymamy kciuki za sukcesy Legionistów – podkreśla Kamila Kiersikowska, Dyrektor CH Galeria Młociny.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Mobilna skocznia Akademii Lotnika znowu rusza w Polskę
W drugiej połowie czerwca mobilna skocznia Akademii Lotnika gości nad morzem. Najpierw w Międzyzdrojach, a już niedługo w Kołobrzegu.



