Zagadka wyjaśniona
Poznaliśmy ideę serwisu koniecsportu.pl o którym pisaliśmy w dniu wczorajszym. Jak się okazuje, cały pomysł oparty jest na zmodyfikowanej idei \"crowdfundingu\".

Tajemniczy serwis, który promowały osoby związane ze sportami walki i kulturystyką, okazał się portalem umożliwiającym zainwestowanie w reklamę.
Pierwszym projektem jest możliwość umieszczenia swoich banerów podczas walki Przemysława Salety z Andrzejem Gołotą. Idea jest prosta – potencjalny reklamodawca wpłaca określoną przez siebie kwotę i…czeka.
Choć użyte w nagłówku słowo "crowdfunding" zostało wykorzystane trochę na wyrost, bowiem ostatecznie głównym sponsorem sportowca zostanie wyłącznie osoba z najwyższą wpłatą, to inwestorem może być każdy, kto przebije pozostałych "rywali" i dostarczy wybraną przez siebię grafikę.
Licytacja rozpoczęła się od 7 złotych. Czy to aż taka rewolucją, jaką zapowiadano?

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Pierwszoligowiec liderem w rankingu Facebook Trends wśród klubów piłkarskich
Mimo że w PKO BP Ekstraklasie gra sporo klubów, które mają potężną bazę kibicowską jak na polskie standardy, to nieoczekiwanie sporym sukcesem może pochwalić się pierwszoligowiec z Lubelszczyzny.


![Julia Piotrowska: „Drużyna Marzeń” to bardzo dobra inicjatywa ze strony Lotto [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/05/Piotrowska-Lotto.png)
