Koniec sportu
Koniec sportu? To możliwe! Już jutro (7 stycznia) w sieci pojawi się serwis, który rozpocząć ma nową erę w dziejach marketingu sportowego.
Od 29 grudnia uruchomiona jest domena pod tajemniczą nazwą koniecsportu.pl. Na chwilę obecną ciężko powiedzieć o co dokładnie chodzi, ale znaleźć można na niej licznik, który odlicza czas do "nowej ery marketingu sportowego".
Do promocji portalu zaangażowano znanych sportowców – Przemysława Saletę, Tomasza Drwala, Mariusza Cieślińskiego, Roberta Burneikę, czy Marcina Urbasia, w serii zabawanych spotów.
Już jutro przekonamy się, czym tak naprawdę będzie ten tajemniczy projekt. Tymczasem…
Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Nowa komisja mediów PZPN. Znane nazwiska w składzie!
Zarząd Polskiego Związku Piłki Nożnej podjął decyzję o powołaniu nowej komisji ds. mediów i komunikacji, w której znaleźli się m.in. szefowie największych redakcji sportowych w Polsce.