STATSCORE oficjalnym dostawcą danych sportowych dla TVP Sport
Począwszy od 1 maja 2025, katowicka firma STATSCORE jest oficjalnym dostawcą zaawansowanych danych sportowych dla TVP Sport. Partnerstwo to potwierdza status STATSCORE jako czołowego gracza technologicznego w sektorze medialnym. Dostawcę wyłoniono w trybie przetargu.

Partnerstwo z TVP SPORT stanowi istotny krok w realizacji strategii rozwoju STATSCORE na rynku medialnym. Współpraca potwierdza dynamiczny wzrost firmy oraz umacnia jej pozycję jako zaufanego dostawcy zaawansowanych rozwiązań opartych na najwyższej jakości danych i statystykach.
– Nawiązanie współpracy z TVP to dla nas nie tylko ogromny zaszczyt, ale również wyraźny sygnał, że zmierzamy w dobrym kierunku rozwijając ofertę dedykowaną
mediom – komentuje Dariusz Łęczyński, CEO STATSCORE.
I dodaje:
– Jesteśmy dumni, że nasze rozwiązania zostały docenione przez jednego z liderów rynku. Wierzę, że to partnerstwo wyznaczy nowe standardy w zakresie prezentacji danych sportowych dla polskich kibiców.
STATSCORE zapewni kompleksowe dane przedmeczowe i na żywo dla wielu
popularnych dyscyplin
Dotyczy to piłki nożnej, siatkówki, tenisa, hokeja na lodzie oraz lekkoatletyki. Dane te będą dostępne na stronie internetowej TVP Sport, w aplikacji mobilnej nadawcy, a także na Smart TV oraz w Telegazecie.
Kluczowym elementem współpracy będzie również wsparcie relacji z nadchodzących Zimowych Igrzysk Olimpijskich, gdzie dane STATSCORE zapewnią widzom jeszcze pełniejszy i bardziej angażujący obraz rywalizacji.
– Dane, które otrzymamy dzięki umowie z firmą STATSCORE, stanowią doskonałe
wzmocnienie oferty dla użytkowników strony internetowej TVP Sport, a także naszych
aplikacji oraz Telegazety” – ocenia Damian Pechman, kierownik redakcji informacji i
mediów interaktywnych w TVP Sport.
Ponadto zaznacza:
– Z pewnością pozwolą one poszerzyć i urozmaicić analizy, które przygotowują nasi eksperci w trakcie transmisji. Kibice otrzymają rozbudowane statystyki drużyn czy poszczególnych zawodników oraz wiele innych, bardzo interesujących danych.
Partnerstwo z TVP SPORT umacnia pozycję STATSCORE jako kluczowego dostawcy danych sportowych dla mediów i potwierdza ambicje firmy, by wyznaczać standardy
jakości i innowacyjności w tym obszarze.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Utalentowany lekkoatleta wspierany przez największy hub e-commerce
Primavera Parfum, największa firma w kraju w zakresie wielokanałowej sprzedaży produktów Health&Beauty, nawiązała współpracę sponsorską z Krzysztofem Grochowskim. W ramach współpracy grupa będzie korzystać z wizerunku utalentowanego, reprezentującego barwy AZS-AWF Warszawa skoczka w dal. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.



