09.05.2025 06:43

Jose Mourinho, Aitana Bonmati oraz Bukayo Saka w nowej kampanii Snickers

Wystartowała najnowsza odsłona kampanii Snickers „Wypadasz z gry?”, do której zostały zaangażowane znane osobistości ze świata piłki nożnej: Jose Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka. Marka nawiązuje do pozycjonowania „Głodny nie jesteś sobą”, tym razem prezentując futbolowe odsłony takich momentów.

Jose Mourinho, Aitana Bonmati oraz Bukayo Saka w nowej kampanii Snickers
Autor zdjęcia: Snickers

Tegoroczna kampania marki Snickers® z portfolio Mars jest ewolucją ubiegłorocznej, która oswajała „przypały” – czyli zabawne wpadki kibiców. Teraz marka w szeroko zakrojonych działaniach digitalowych prezentuje krótkie wywiady z gwiazdami świata piłki nożnej. José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka dzielą się z kibicami momentami, kiedy „wypadli z gry”, odpowiadając m.in. na pytania o czerwone kartki czy… dziurawe skarpetki. Sięgnięcie po batona Snickers pozwala im wrócić do formy i stanąć na nogi.

W tym roku marka również zaprasza konsumentów do świata futbolowych emocji. Bardzo się cieszmy, że gwiazdy wielkoformatowej piłki nożnej: José Mourinho – utytułowany portugalski trener piłkarski, Aitana Bonmatí – hiszpańska piłkarka i mistrzyni świata, oraz Bukayo Saka – skrzydłowy grający w angielskiej lidze oraz reprezentacji Anglii, w humorystyczny sposób odkrywają karty sportowych wpadek i momentów, w których każdy
może być „poza grą”. Zdarza się to bowiem zarówno kibicom, jak i najlepszym sportowcom

– mówi Gábor Villányi, Portfolio & Brand Activation Manager Snickers w Europie Centralnej
w Mars
.

Do wygrania spotkanie z gwiazdą Arsenalu

Kluczowym elementem kampanii jest też loteria konsumencka, w której uczestnicy mają szansę wygrać udział w zorganizowanym spotkaniu z Bukayo Saką. Jak można przystąpić do loterii? Do 1 czerwca 2025 roku należy dokonać potwierdzonego paragonem zakupu w
punkcie sprzedaży dowolnych batonów Snickers, Twix, Mars lub Bounty za kwotę
min. 10 zł lub (lista sklepów jest dostępna na: www.biedronka.pl/pl/sklepy).

Lub też w okresie od 14 maja 2025 roku do 20 maja 2025 roku w sklepach sieci Żabka dokonać zakupu minimum dwóch produktów objętych promocją, skanując przy każdym zakupie kod swojego aktywnego konta w aplikacji „Żappka”, aby otrzymać kupon zawierający unikalny kod uprawniający do udziału w loterii. (Lista sklepów biorących udział w Loterii jest dostępna na stronie internetowej www.zabka.pl/znajdz-sklep).

W zależności od miejsca zakupu, w powyższych terminach należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie www.snickers.com/football/pl-pl, zatrzymując oryginał dowodu zakupu. W trakcie trwania loterii możliwe jest dokonanie wyłącznie jednego zgłoszenia dziennie, a łącznie maksymalnie dziesięciu. Co ważne, jeden uczestnik ma szansę wygrać
jedną nagrodę w loterii.

Co jeszcze można wygrać?

Wśród nagród znajduje się pakiet wyjazdowy dla 2 osób na spotkanie z piłkarzem Bukayo
Saką, a także 8 konsol Sony PlayStation 5, 8 konsol Xbox Series S oraz 8 konsol Nintendo
Switch.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing