Bakalland sponsorem Motoru Lublin
Oficjalne rozpoczęcie współpracy Bakallandu z Motorem Lublin, jednym z najbardziej rozpoznawalnych brandów sportowych na Lubelszczyźnie, nastąpi 26 kwietnia podczas meczu lubelskiej drużyny z Cracovią i potrwa co najmniej do końca sezonu.

Współpraca stanowi naturalne przedłużenie zaangażowania marki w lokalne inicjatywy. To także spójne nawiązanie do jej oferty – zdrowe przekąski, batony zbożowe, musli i granole idealnie wpisuje się w aktywność sportową.
– Kooperacja z Motorem to dla nas coś więcej niż tylko sponsoring – to symbol lokalnego
partnerstwa, które opiera się na wspólnych wartościach, takich jak ambicja, pasja i dążenie do rozwoju. Wierzymy, że tylko dzięki współpracy biznesu, sportu i społeczności lokalnej możliwe jest budowanie silnego, zintegrowanego i odpowiedzialnego otoczenia, w którym każdy ma szansę na rozwój, zarówno na boisku, jak i poza nim – podkreśla Marian Owerko, założyciel i Przewodniczący Rady Nadzorczej FoodWell Sp. z o.o.
Inwestycje w region i ludzi
Zaangażowanie firmy w życie regionu ma przede wszystkim wymiar gospodarczy. W Janowie Podlaskim działa największy zakład produkcyjny Bakalland, który aktualnie zwiększa zatrudnienie do 350 osób. Firma prowadzi aktywną rekrutację w działach:
produkcyjnym, badań i rozwoju (R&D) oraz kontroli jakości, dając szansę wykwalifikowanym specjalistom z regionu na pracę w organizacji o międzynarodowym zasięgu.
– Wierzymy w potencjał regionu Lubelszczyzny – ludzi, energię i możliwości. Rozwijając
fabrykę w Janowie Podlaskim, chcemy tworzyć nie tylko produkty, ale i wartościowe miejsca pracy – dodaje prezes Marian Owerko.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Beniaminek Ekstraklasy ma nowego prezesa
W Katowicach doszło do istotnej zmiany personalnej w strukturach klubu. Sławomir Witek został nowym prezesem GKS.


![Prezes Miedzi Legnica: „Akademia Piłkarska to nasze oczko w głowie” [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/04/Tomasz_Brusilo_fot_B_Hamanowicz_miedzlegnica_eu-768x511.jpg)
