Z kraju 7 grudnia 2012

Herbaciany Małysz także na Facebooku

Jeśli komuś przypadły do gustu reklamy telewizyjne, w których Adam Małysz promuje herbatę TEEKANNE, to spodoba mu się też nowa facebookowa akcja.

\"\"
Okazuje się, że nasz do niedawna najlepszy polski skoczek, a obecnie pretendujący do roli czołowego polskiego kierowcy zawodnik, nie poprzestaje jedynie na telewizyjnych występach w reklamach herbaty TEEKANNE.

Teraz każdy właściciel konta na Facebooku będzie się mógł zbliżyć do polskiego mistrza dzięki aplikacji, której jest głównym bohaterem – no dobrze, na równi z herbatami marki TEEKANNE. Gra stara jak świat – „Memory”, ale z Małyszem, to już coś zupełnie innego.

Gra będzie aktywna do Wigilii – bo to nie tylko gra, ale także konkurs, w którym do wygrania jest coś więcej niż zestawy herbat. Chodzi o weekendowy pobyt dla dwojga w Wiśle, skąd wywodzi się ambasador marki TEEKANNE. Firma zapowiada niespodziankę – czy będzie nią sam Małysz?