Polsat Sport wciąż na czele!
Polsat Sport po raz kolejny został najpopularniejszą stacją sportową w Polsce w comiesięcznym zestawieniu. nSport idzie w górę!
Ostatnio pisaliśmy o zdobywaniu kolejnych widzów przez stację nSport. Ma to także odzwierciedlenie w najnowszym zestawieniu przygotowanym przez Nielsen Audience Measurement.
Polsat sport pozostał liderem w tym segmencie w listopadzie z wynikiem na poziomie 46,9 tysiąca średniej oglądalności, co i tak oznacza spadek w ujęciu rocznym o 20%. Miejsce drugie przypadło stacji Eurosport, a trzecie Canal+ Sport, a to oznacza brak zmian literalnych w ścisłej czołówce polskich telewizji sportowych.
Duży sukces odniosła w listopadzie stacja nSport, która pomimo ogólnej dostępności TVP Sport wyprzedziła publicznego nadawcę i wskoczyła na siódme miejsce, co pokazuje, że ramówka „n”-ki jest coraz bardziej interesująca dla polskich widzów!

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Rossmann Run: zrób to dla siebie i wesprzyj innych
W Rossmann Run z aplikacją liczy się nawet najmniejszy krok. Dlaczego? Bo robi wielką różnicę. Nie musisz być sportowcem, biegać szybko, bić rekordów. Ważne, że robisz coś dla siebie i przy okazji wspierasz Polski Komitet Paralimpijski.

![Prezes Miedzi Legnica: „Akademia Piłkarska to nasze oczko w głowie” [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/04/Tomasz_Brusilo_fot_B_Hamanowicz_miedzlegnica_eu-768x511.jpg)

