Wybory \”Piłkarskiej miss\” na Dolnym Śląsku
Śląsk Wrocław wraz z portalem społecznościowym JestemPiłkarzem.pl postanowił zorganizować konkurs miss. Władze Śląska zapraszają do zabawy.
Do zdobycia jest tytuł "Piłkarskiej miss". Podczas konkursu z wrocławskim klubem współpracować będzie portal JestemPiłkarzem.pl, tygodnik "Słowo Sportowe" oraz agencja hostess www.StudioHostess.com. Organizatorzy planują, aby miss wyłonić spośród wszystkich fanek piłki nożnej.
Warunkiem udziału w konkursie jest pełnoletność oraz konto w portalu społecznościowym JestemPiłkarzem.pl. Po spełnieniu wszystkich wymogów kandydatki na miss dodają swoje zdjęcia, kilka słów o sobie oraz… czekają na głosy.
16 października kończy się pierwszy etap zabawy. Wtedy też kandydatki dowiedzą się czy przechodzą do kolejnej rundy.
Pomiędzy 17 a 23 października internauci wcielą się w rolę jury, które wybierać będzie "Miss Internetu". Zwyciężczyni tej rozgrywki automatycznie zakwalifikuje się do finału, w którym udział weźmie dziesięć dziewczyn. Gala odbędzie się 27 października we wrocławskim klubie Oławska 9. W czasie wyborów w klubie w jury wcielą się między innymi dziennikarze "Radia Eska", "Słowa Sportowego" oraz zawodnicy Śląska Wrocław i Miedzi Legnica. Dla zwyciężczyni przewidziane są liczne nagrody.
Patronaci miedialni imprezy to "Radio Eska" oraz portal Dlastudenta.pl. Pomagać będą też dwa kluby z dolnegośląska-Śląsk Wrocław i Miedź Legnica.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
„Hydrate for Great Moments” – nowa kampania OSHEE z Igą Świątek
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych - rozpoczyna nowy rozdział w swojej komunikacji. Marka właśnie wystartowała z nową kampanią "Hydrate for Great Moments" z udziałem globalnej ambasadorki Igi Świątek. To odpowiedź na zmieniający się styl życia konsumentów - dynamiczny, pełen osobistych ambicji i codziennych momentów, które zasługują na uwagę.



