25.02.2025 08:25

Tomasz Szymański dyrektorem marketingu w firmie Drutex

Od lutego 2025 r. stanowisko dyrektora marketingu Drutex SA, czołowego producenta stolarki okienno-drzwiowej w Europie, objął Tomasz Szymański. Będzie odpowiedzialny za rozwój i realizację strategii marketingowej i trade-marketingowej marki oraz działania budujące jej globalną rozpoznawalność, w tym projekty sponsoringowe.

Tomasz Szymański dyrektorem marketingu w firmie Drutex
Autor zdjęcia: Drutex

Tomasz Szymański to osoba od lat znana w świecie marketingu. Ma ponad 20-letnie
doświadczenie nie tylko w tej branży, ale także sprzedaży (B2B, B2C i e-commerce) oraz w
rozwoju i zarządzaniu biznesem. Prowadził z sukcesem m.in. firmy zajmujące się
rozwiązaniami IT i transformacją cyfrową.

Zarządzanie marketingiem w Drutex SA, firmie o ugruntowanej i silnej pozycji w Europie
oraz na świecie, to z pewnością ogromne wyzwanie, ale jednocześnie nobilitacja i możliwość
bezpośredniego udziału w realizacji międzynarodowych, szeroko zakrojonych, ambitnych
projektów ukierunkowanych na zwiększanie globalnej rozpoznawalności i przewag
konkurencyjnych marki
– mówi Tomasz Szymański.

Firma, kojarzona z największymi w Polsce i jednymi z największych w Europie kampaniami marketingowymi i sponsoringowymi, od kilkunastu lat z sukcesem podbija kolejne zagraniczne rynki. W planach są następne, nie mniej ambitne projekty. Jednocześnie, wykorzystując moje dotychczasowe doświadczenia, szczególną uwagę będę przykładał do transformacji cyfrowej oraz wykorzystywania najnowszych rozwiązań w budowaniu trwałej przewagi konkurencyjnej. Cieszę się z możliwości współpracy ze wspaniałymi ludźmi, którzy tworzą tak wyjątkową firmę – dodaje T. Szymański.

Kogo sponsoruje Drutex?

Drutex SA posiada sieć sprzedaży składającą się z kilku tysięcy partnerów handlowych w 40
krajach na całym świecie. Jest prekursorem wielu działań, nie tylko na rynku stolarki
okiennej, co przyczynia się do zachowania statusu championa w swojej branży. Spółka
zyskała międzynarodową rozpoznawalność dzięki m.in. międzynarodowej kampanii „Okna
Drutex – Wybór Mistrzów”, w której jej ambasadorami byli Jakub Błaszczykowski, Philipp
Lahm i Andrea Pirlo. Poza tym od lat jest oficjalnym sponsorem i partnerem logistycznym
Tour de Pologne, wyścigu z cyklu UCI World Tour. W ub. roku została także oficjalnym
partnerem Interu Mediolan oraz zainicjowała współpracę z Juventusem Turyn, Cagliari i
Palermo. Do tego w 2024 roku Drutex ponownie został sponsorem Orlen Oil Motor Lublin,
najlepszej drużyny żużlowej w Polsce i jednej z najlepszych na świecie.

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski