Legia Warszawa rozszerza współpracę z firmą Nexen
Legia rozwija swoją kooperację z Nexen Tire, czołowym światowym producentem opon. Partner klubu będzie zaangażowany w specjalny pokaz na stadionie na Łazienkowskiej.
– Cenimy sobie współpracę z tą marką. Naszemu klubowi zależy na umacnianiu dobrych relacji z partnerami biznesowymi. Tam, gdzie możemy, szukamy możliwości ich zacieśnienia i szansy na realizację nowych projektów. Rozszerzamy współpracę, bo chcemy robić wszystko, by każdy dzień meczowy na Legii był świętem. A w tym pomagają kreatywne akcje marketingowe realizowane razem z naszymi partnerami. Mam nadzieję, że nadchodząca zostanie pozytywnie odebrana przez kibiców – mówi Marcin Herra, wiceprezes Legii Warszawa.
Atrakcje na meczu z Jagiellonią
Dlatego też stołeczny klub rozszerza współpracę z Nexen Tire. W jaki sposób? Od teraz oprócz standardowej obecności firmy na bandach LED będzie ona uczestniczyć w bardziej zaawansowanych formach komunikacji. Kibice będą mogli ujrzeć przykład takiej kooperacji podczas nadchodzącego meczu pucharowego z Jagiellonią Białystok, kiedy zaprezentowany zostanie specjalny pokaz świetlny. Dodatkowo, cała komunikacja wokół spotkania będzie realizowana w porozumieniu z partnerem. Mowa tu o spotach, w których prezentowane będą produkty Nexen Tire, czy o atrakcjach w Legia Park, powiązanych ze specyfiką partnera.
– Legia i Nexen będą mówić jednym językiem, zarówno w warstwie werbalnej jak i wizualnej. Zaprezentujemy coś, czego fani dotąd nie widzieli. Cieszy nas fakt, że tak wielki klub chce rozwijać współpracę z naszą firmą – komentuje Taehoon Lee, dyrektor zarządzający Nexen Tire Europe Sp. z o.o. oddział w Polsce.
Uznane marki
Legia Warszawa nie jest jedyną europejską marką piłkarską działającą razem z Nexen Tire. Wśród partnerów tej firmy znaleźć można takie kluby jak Manchester City, Bayern Monachium czy Juventus.