Boicie się zimna?
Jeżeli tak to z ratunkiem przychodzi Decathlon. Firma startuje z nową kampanią „Nie bój się zimna”. Jej celem jest uświadamianie klientów, iż nie ma potrzeby rezygnować z ruchu.
Chodzi o to, aby wraz ze spadkiem temperatur nie spadała aktywność fizyczna na świeżym powietrzu.
Tym samym Decathlon promuje odzież i akcesoria do jesienno – zimowego uprawiania turystyki górskiej, jazdy na rowerze, biegania, nordic walking, myślistwa, jeździectwa, wędkarstwa, tenisa i gier zespołowych.
Spoty dostępne są w telewizji, kampania ruszyła również w internecie.
Promocję wesprze konkurs radiowy w ogólnopolskiej stacji RMF pod hasłem „Nie bój się zimna”, który potrwa od poniedziałku 8 października do 21 października.
Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Zmarł prezes firmy Drutex. Był zaangażowany w polski i zagraniczny sport
W wieku 75 lat zmarł Leszek Gierszewski, założyciel i prezes spółki Drutex, która zyskała uznanie w stolarce okienno-drzwiowej. Dzięki temu, że firma wyrobiła sobie markę nie tylko Polsce, ale też za granicą Gierszewski był jednym z najbogatszych ludzi w naszym kraju. Inwestował także w sport, realizując ambitne projekty.