Bilety na Euro dla sprzedawców
Carlsberg rozpoczyna nietypową akcję promocyjną. Każdy właściciel lokalu usługowego, który posiada w nim lodówkę tej firmy, może wygrać bilety na Euro 2012.
– Owocna współpraca z partnerami handlowymi pozwala na umacnianie pozycji marki na rynku. Dzięki ich działaniom Carlsberg zyskuje również jako oficjalny sponsor UEFA Euro 2012. Wejściówki na Mistrzostwa są formą podziękowania za wspólną pracę – mówi dyrektor ds. Euro 2012 Carlsberg Polska, Wojciech Żabiński.
Każdy miesiąc wyłoni 15. szczęśliwców, którzy otrzymają bilety na spotkania Mistrzostw Europy w Polsce i na Ukrainie. Warunkiem udziału w losowaniu jest wstawienie nowej lodówki w lokalu lub wymiana już dzierżawionej na większą.
Jak widać sponsorzy nie dbają wyłącznie o konsumentów, ale także o osoby z którymi współpracują najbliżej.