Co autor miał na myśli?
Wikana Start Lublin, czyli koszykarski klub pierwszoligowy, musi pobrac lekcje od doświadczonych marketingowców. Zaczęło się od zmiany logo...

Klub koszykarski z Lublina przeszedł rebranding, co zaowocowało zmianą identyfikacji wizualnej zespołu przez wprowadzenie do użytku nowego logo. Tutaj zaczęły się schody…
Najpierw w oczy rzucił się fakt, że nowe logo umieszczono na oficjalnej stronie internetowej zespołu obok starej grafiki. Można to jeszcze wytłumaczyć, bowiem autor projektu mógł mieć zamiar prezentacji zmian, w stosunku do starego znaku rozpoznawczego zespołu.
Problem w tym, że grafik zaszkodził tym samym głównemu sponsorowi zespołu, zasłaniając część jego nazwy. Chodzi o firmę Wikana, zajmującą się procesami deweloperskimi.
Szacunek dla sponsora, w dobie kryzysu finansowego, to podstawa…

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Prezes Miedzi Legnica: „Akademia Piłkarska to nasze oczko w głowie” [WYWIAD]
Tomasz Brusiło, prezes występującej w Betclic 1. Lidze Miedzi Legnica, w rozmowie ze SportMarketing.pl przedstawia strategię sponsoringową klubu z Dolnego Śląska. Przybliża przedsięwzięcia marketingowe i zwraca uwagę na to, jak istotną rolę w rozwoju sportowym zespołu odgrywa klubowa akademia.![Prezes Miedzi Legnica: „Akademia Piłkarska to nasze oczko w głowie” [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/04/Tomasz_Brusilo_fot_B_Hamanowicz_miedzlegnica_eu-1024x682.jpg)



