Azoty zyskują na piłce ręcznej
Co więcej piłka ręczna stała się również najlepiej kojarzoną gałęzią sponsoringu firmy Zakłady Azotowe „Puławy” SA.
– W pierwszych czterech miesiącach 2012 roku ekspozycja logotypów Zakładów Azotowych „Puławy” SA w mediach związana z naszym klubem wzrosła w porównaniu do okresu styczeń-kwiecień ubiegłego roku. Ponad połowę wartości stanowiła ekspozycja w Internecie, a na kolejnych miejscach w telewizji i prasie. Potencjalna wartość artykułów prasowych i internetowych zawierających kluczowe słowa w promocji Spółki, wynosi ponad 1,8 miliona złotych – w roku 2011 kwota ta wynosiła „tylko” 1,17 miliona złotych – nie ukrywał zadowolenia prezes klubu Jerzy Witaszek.
Piłka ręczna jest w Polsce piątą dyscypliną sportową pod względem wartości ekspozycji w telewizji. Przed nią znajdują się tylko: piłka nożna, skoki narciarskie, siatkówka mężczyzn i narciarstwo biegowe.