PGE z olimpijczykami
PGE rozpoczyna nową kampanię wizerunkową. Przybliżyć markę społeczeństwu mają polscy olimpijczycy, którzy w Londynie walczyć będą o medale.
Kampania od dziś widoczna będzie w mediach. Jej głównymi bohaterami będą: Anna Rogowska, Zofia Noceti-Klepacka i Michał Winiarski. Każdy z tych sportowców uda się niebawem do Londynu na Igrzyska Olimpijskie.
Każdemu z trójki bohaterów przypisano inne źródło energii, które go wspiera. Anna Rogowska współpracuje z wiatrem, Zofia Noceti-Klepacka z wodą, a Michał Winiarski z atomem.
Na potrzeby kampanii przygotowano specjalne 8-sekundowe billboardy sponsorskie, które emitowane będą w TVP1 i TVN24. Reklamy prasowe zostaną zaś umieszczone między innymi w: „Gazecie Wyborczej”, Uważam Rze”, „Rzeczpospolitej”, „Newsweeku” i „Polityce”.
W internecie działania obejmą takie serwisy jak: onet.pl, interia.pl, czy wp.pl.