A co ze sponsorami?
Posłowe dość zgodnie zadecydowali, że Stadion Narodowy w Warszawie nosić będzie imię Kazimierza Górskiego. Czy taka nazwa może się opłacić?

Z pewnością nie. Wszystkim nieco zaskoczone są władze Narodowego Centrum Sportu, które prowadzą rozmowy z kilkoma firmami zainteresowanymi umieszczeniem swojej nazwy na stadionie.
Dodanie do nazwy obiektu nazwiska legendarnego trenera może wszystko skomplikować. Nie od dziś wiadomo przecież, że czym dłuższa nazwa tym mniej chwytliwa i skuteczna.
– Teraz pojawia się dodatkowy element, który trzeba będzie przedyskutować – mówi Daria Kulińska z NCS. Szkoda, że w sytuacji kiedy i tak nas na utrzymanie stadionów nie stać dodatkowo sami rzucamy sobie kłody pod nogi.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Tour ministra sportu po Polsce. Wydatki zaskakują
Sławomir Nitras, który od ponad roku pełni funkcję ministra sportu, sporo podróżuje po kraju. Koszt jego wyjazdów wynosi już ponad sto tysięcy złotych. Analizujący polską politykę na portalu X Radosław Karbowski opisał tę sprawę szczegółowo.



![„Górnik Łęczna to spółka akcyjna, stowarzyszenie i fundacja. Chcemy połączyć te podmioty” [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/04/lop-768x511.jpeg)