Z kraju 4 czerwca 2012

Tyson coraz popularniejszy w Polsce?

Mike Tyson, kiedyś znany bokser, teraz znana twarz nopoju energetycznego Black. Tym razem atakuje nas z okładki magazynu Malemen z obszernym wywiadem.

\"\"
Tysona coraz więcej widać w polskich mediach – szczególnie z powodu reklamy, o której pisaliśmy niedawno. Gdy wydawało się, że to już wszystko, do kiosków trafił magazyn Malemen, który od razu zaatakował nas obszernym wywiadem ze znanym bokserem.

Tyson jest wielbicielem twórczości Scotta Fitzgeralda, a historię świata ma w małym palcu. Okazuje się także, że na przestrzeni ostatnich lat zdecydowanie zmądrzał i potrafi wyciągnąć wnioski ze swojego bogatego życia.

Moda na Tysona w Polsce zdaje się mieć swój koniec. Firma produkująca napój wcale nie zwiększyła znacząco sprzedaży – za to znacząco zwiększyła produkcję. Być może kolejna kampania reklamowa z Tysonem w roli głównej przyniesie bardziej wymierny efekt, gdy uda się wcisnąć amerykańskiego celebrytę na jeszcze większą ilość okładek w kolorowych pismach.