Gdańsk promuje swoją Strefę Kibica
Gdańsk należy do jednych z najlepiej przygotowanych miast-gospodarzy na Euro 2012. Teraz władze Gdańska promują w całym kraju swoją Strefę Kibica.
Władze miasta wykupiły 110 billboardów, aby wypromować swoją Strefę Kibica, na której podczas Euro 2012 odbędzie się wiele dodatkowych eventów – w tym liczne koncerty.
Strefa Kibica zainauguruje swoją działalność już 7 czerwca, a na scenie pojawi się zespół Pitbull. Plakaty reklamowe widoczne są w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Szczecinie, Toruniu, Bydgoszczy, na Górnym Śląsku oraz w Gdańsku.
Gdańsk za całą kampanię reklamową zapłaci blisko 45 tysięcy złotych. W stefie będzie się działo – oprócz wspomnianego Pitbulla zagra także Noel Gallagher, The Vaccines, ATB i Josh Gallahan. Innych imprez towarzyszących także nie zabraknie!

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
„Hydrate for Great Moments” – nowa kampania OSHEE z Igą Świątek
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych - rozpoczyna nowy rozdział w swojej komunikacji. Marka właśnie wystartowała z nową kampanią "Hydrate for Great Moments" z udziałem globalnej ambasadorki Igi Świątek. To odpowiedź na zmieniający się styl życia konsumentów - dynamiczny, pełen osobistych ambicji i codziennych momentów, które zasługują na uwagę.



