Gmoch komentuje dla… Lidla
Sieć sklepów Lidl ruszyła z nową kampanią. Oczywiście nawiązuje ona swoim klimatem do piłkarskich emocji. W rolę narratora wcielił się sam Jacek Gmoch.
Z drżącym z podniecenia głosem znany w całej Polsce komentator i były trener komentuje przeceny w sieci sklepów Lidl. Chwali między innymi akcję butelki Pepsi czy niskie ceny chipsów.
Najbardziej charakterystycznym trybutem Gmocha są narzędzia do kreślenia skomplikowanych wykresów mających przedstawiać analizę akcji piłkarskich. Oczywiście i tego elementu nie mogło zabraknąć w spocie reklamowym z jego udziałem…
Kampania rozpoczęła się 21 maja i potrwa do 1 lipca. Audycje reklamowe w jej ramach nadawane będą w telewizji i radiu.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Puchar Narodów Afryki startuje już w ten weekend
21 grudnia br. o godz. 20:00 - to wtedy rozpocznie się Puchar Narodów Afryki 2025. W meczu otwarcia zmierzą się Maroko i Komory. Turniej potrwa do 18 stycznia 2026 r. Wyłącznym nadawcą całych rozgrywek jest po raz kolejny platforma streamingowa MEGOGO. Mecze można oglądać już od pakietu Podstawowego, od 14,99…