Z kraju 17 kwietnia 2012

Delegata sprzedaje Eurosport

Agencja Delegata będzie przedstawicielem Grupy Eurosport w sprzedaży czasu reklamowego na antenach stacji Eurosport na poziomie ogólnoeuropejskim.

\"\"
Agencja zajmie się także sprzedażą reklam na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych Grupy Eurosport. Stacja Eurosport po raz 16 z rzędu wygrała plebiscyt na nadawcę najchętniej wybieranego przez europejskie elity. Tytuł ten przyznaje EMS Summer Survey po przeprowadzeniu specjalnej ankiety.

Taki klient to dla firmy z Warszawy niewątpliwie łakomy kąsek. Agencja Delegata specjalizuje się w sprzedaży czasu reklamowego oraz obsłudze firm z branży mediów i telekomunikacji.

– Wiodąca pozycja rynkowa w odniesieniu do zasięgu i jakości odbiorcy połączona z bogactwem platformy komunikacyjnej Eurosport jest wielką szansą dla naszych partnerów handlowych w Polsce, zwłaszcza w kontekście zbliżających się mistrzostw Europy w piłce nożnej w czerwcu 2012 r. – skomentowała podpisanie umowy właścicielka Agencji – Dagmara Iwańczuk.